Lázár szerint a nagy lóvé az útépítésekre ment el a vasút helyett, de akkor miért ilyen rosszak az útjaink is?
3-4 éve kezdték el gyorsiramban gatyába rázni az utakat, felénk is.
Amióta ez az ukrán, covid-os sz.rakodás van, ez mind leállt.
Meglepő mi?
De biztos azorbán lop, meg a lölö, meg a rogán....
Olvasgassatok még bolsi konteós híreket, sokat lehet belőlük tanulni. :)
"Sz.pás hogy a kátyúszezon nem most van,"
Elég baj h kátyúzni is kell. Talán normálisan kellene utat építeni és nem 1 hónapig bírná. Dehát jobb az alapanyagot ellopni és kisporolni és máshová vinni maszekba.
1, Nézd meg, kik építették az utakat;
2, Nézd meg, miket tettek/nem tettek bele az anyagokba.
Ausztria, hegyi szakasz: reggel elindultunk a szállásról, akkor kezdték el mind a két sávot újrahúzni. Mire délután visszaértünk 30km szakaszt újrahúztak.
Magyarország: Főútvonal: 5 hónapig csináltak 2km szakaszt és természetesen teli volt lámpázva.
Na megjelentek a fideszjobbágyok habzó szájjal védeni a gazdáikat. Debrecenben a fidesz második fővárosában egy kereszteződést másfél évig csináltak, most egy 500 méteres szakasz 2 évnél jár de még nincs kész. 30 km-es 2 sávos főutat 3 év alatt újítottak fel. Persze minden EU pénzből ment, amíg tűrte az EU a tolvajlást. A legtöbb munka azért tart ilyen sokáig mert nincs ugyanannak a fideszközeli vállalkozókból álló cégeknek elég kapacitása : felbontják az utat, maj
hónapokig áll az építkezés, aztán visszatérnek rá, dolgoznak kicsit, majd megint máshova mennek. Keleti elkerülőt évtizedek óta igérik sehol nincs. A város több pontján évzizedek óta ígérgetett kereszteződés átépítésekkel azóta se történt semmi. A városban az utak szinte kivétel nélkül romosak, kátyúsak, nyomvályúsak, repedezettek. Már az 1-2 éve újrahúzottak is. Csatornafedelek szintbehozása sose ment. Bezzeg a BMW gyárhoz, kínai akksigyárakhoz komplett úthálózatokat építettek ki.
Nálunk is katasztrofális állapotban vannak az utak (és a járdák).
Talán nem kellene kispórolni a vízüveget az aszfaltból, és akkor nem fagyna el télen (csak 3%-nyi kellene bele). Itt beszél róla a szaki 5:18-tól:
#9 Inkább nézz utána a gumibitumennek!
Nálunk abból épült meg sok éve egy útszakasz és azóta sincsen baja, a másik utakon már közben sok hiba kialakult. A gond az, hogy mivel alapból kicsit többe kerül már nem nagyon fér bele a költségvetésekbe a drágább alapanyag miatt, pedig nagyon nem mindegy hogy ha 5-8 évvel tovább jó és később kell javítani, cserélni.Nálunk sem használták azóta pedig bizonyította hogy sokkal jobb. Ráadásul másik hasznos célként a felesleges autógumik feldolgozását is megoldja.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!