Kína itt gyártja az akksikat, hogy közvetlenül az eu országokba vihesse, akkor a keleti nyitás valójában nyugati nyitás?
A keleti nyitás nem jelentett soha nyugati zárást. Azt jelentette, hogy a keleti befektetőket és ipart IS várja az ország. A kereskedelmi partnereink között ettől még a többi európai ország lesz az élen.
Az EU hozott egy döntést, leállítják a belsőégésű motorú járművek gyártását és az elektromos autógyártást kényszerítik ki a cégektől. Ha lenne nyugati cég ami akkumulátor gyártásban élen jár és azok akarnának itt üzemet nyitni akkor nem lett volna szükség keleti cégekre. Csak nincsen.
Nem. Ez inkább mindenfele nyitás, magyarabbul szólván Magyarország átjáróház.
Ha úgy nézed Magyarország mindenfelé nyit szoros gazdasági politikai kapcsolatokat nyugat felé nyitás EU gazdasági politikai USA Trumppal való jó politikai kapcsolatok, északi nyitás V4 államok szövetsége dél felé nyitás Törökországgal való hadipari együtműködés keleti nyitás Oroszország és Kínával való szoros gazdasági kapcsolatok.
#2 Értem. Szóval amikor pár éve Ursuláék arra szólították fel az EU tagállamait hogy egyre több és jobb kapcsolatot építsenek ki Kínával, vegyék ki a maguk részét a kínaiakkal való üzletelésből, fejlesszék a kapcsolataikat, az nem számít, ha Magyarország IS megteszi és nálunk IS üzemet nyit egy keleti akkumulátor gyártó, itt IS lesznek kínai cégek, más keleti cégek is, akkor az meg az EU kiárusítása.
Aha.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!