Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Mi a MÁV-val kapcsolatban...

Mi a MÁV-val kapcsolatban kialakult helyzet legfontosabb oka?

Figyelt kérdés
40 éves átlagéletkor, állandó késések, klima és ülőhely hiánya stb.

jún. 26. 11:13
A kérdező szavazást indított:
Lázár János alkalmatlansága!
A kormány még a vasútra fordítandó EU-s pénzekből is rak zsebre!
A ormány egyszerűen lesz@rja a MÁV helyzetét, az utasokat!
18 szavazat
1 2 3
 1/23 anonim ***** válasza:
85%
Az a kár hogy Győző bácsi annak idején focilabdát vett a fiának nem kisvonatot. Akkor most itt is 400 km/órával száguldó vonatok lennének.
jún. 26. 11:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/23 anonim ***** válasza:
4%
Több évtizedes elmaradást nagyon nehéz behozni, még 10 év kell körülbelül az érzékelhető változáshoz.
jún. 26. 11:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/23 anonim ***** válasza:
54%
Egyszerű a begyöpösödő hülye magyar politikai gondolkodás.
jún. 26. 11:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/23 anonim ***** válasza:
88%
#2 Már 14. éve tart az a 10 év.....
jún. 26. 11:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/23 anonim ***** válasza:
47%
4# tévedés, már 34 éve tart, sőt 1990-2010 között zűllött le csak igazán a MÁV.
jún. 26. 11:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/23 anonim ***** válasza:
9%
Szerintem baromi sokat fejlődött a MÁV az elmúlt 10 - 15. Ez bizonyára az uniós tagságnak köszönhető. Pontosabb nem lett. A járművek állapota feltételezésem szerint hasonló a szomszédos országokban is, ahogy a sínek állapota is.
jún. 26. 12:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/23 A kérdező kommentje:

6 (12:00)

Ültél már vonaton?

jún. 26. 12:05
 8/23 anonim ***** válasza:
7%

Kérdező, nemrég ez az oldal pont olyan kérdésekkel volt tele, hogy miért is költenek annyi pénzt el a vasútfelújításra, miért is kezdenek bele gyorsforgalmi vasút fejlesztésbe, miért költenek annyi pénzt új kocsikra stb. stb.

A személyszállítás megújítására, vasút fejlesztésre minimális pénzt költöttek korábban, inkább vonalbezárások, ritkítások voltak jellemzőek. Közel 10 éve folyik a vasút folyamatos fejlesztése és eddig jutottak vele. Ahogy más is írta, kell még bőven idő, hogy sokkal jobb lehessen, de egyes szakaszokon már jelentős a változás. Pár éve nálunk is megcsinálták a pályarekonstrukciót és a korábbi menetidő majdnem a felére csökkent innen a közeli nagyvárosba. Ezzel párhuzamosan persze máshol rokonoméknál meg romlott a helyzet, mert ott eleve nagyon kevesen használták azon a szakaszon a vasutat és a teherforgalom sem olyan jelentős rajta, hogy oda költöttek volna pénzt más vonalak helyett.

de azért elég vicces, hogy egyik kérdésben a felesleges pénzköltést kérik számon a vasút kapcsán, a másikban meg azt, hogy miért nem fejlesztették már fel sokkal jobbra.

jún. 26. 12:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/23 anonim ***** válasza:
41%
7 igen. Ültem a kétezres években is, és pár napja is. Ég és föld.
jún. 26. 12:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/23 anonim ***** válasza:
64%
Amikor Vitézy volt a fejes is ugyanilyen s.r volt, mint Lázár alatt. Lehet előírás náluk, hogy s.r legyen a máv.
jún. 26. 12:47
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!