Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Miért vasútellenes a jelenlegi...

Miért vasútellenes a jelenlegi kormány politikája?

Figyelt kérdés

2023. aug. 12. 07:51
1 2
 11/18 D-Mano ***** válasza:
95%

#10-es,


Ez pontosan így van.

2023. aug. 12. 09:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/18 anonim ***** válasza:
95%
1)Egyrészről nem minden bezárt vonalon utaznak kevesen, meg ahol valóban kevesen utaznak annak is van egy háttere: A menetrend rosszul van összeállítva nem akkor mennek a vonatok, amikor az emberek többnyire utaznának, meg rosszak a csatlakozások.
2023. aug. 12. 09:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/18 anonim ***** válasza:
100%
Még úgyis, hogy gyakoriak a 20-30 as lassító jelzések, a vonatpótlóbuszok menetideje hosszabb, mint a vonaté.
2023. aug. 12. 09:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/18 anonim ***** válasza:
90%

Nem vasútellenes, nem az, ez annál rosszabb! Inkompetensek! Ennyi.


ÉVEK ÓTA!!!! Tudjuk, hogy a vidéki dízelüzemű mávos járműpark rosszabb és rosszabb állapotban van, évek óta! Ezt a MÁV többször jelezte is "felfelé" ,hogy baj lesz, mert nincs elég dízel jármű. A válasz az "ódggyátokmegvalahogy" volt. Eddig ment! Tovább nem.


Az elmúlt 16 évben a mellékvonalakon a járatritkítás ment, így megspóroltak annyi motorkocsit, hogy a fontosabb mellékvonalakat megtartsák, a leállított kocsikat kannibalizálták stb.

Ezért lettek napi nyolc járatpáros háromkocsis vonatokból szóló motorkocsis napi két járatos vonalak.

Csak egy példa, most komolyan valaki elhiszi, hogy egy Szeged-Makó-Mezőhegyes-Mezőkovácsháza-Békéscsaba útvonalú végig 60-70km/h-s vonalon ne lenne utas?

VOLT! Háromrészes Bz-k meg Uzsgyik jártak nem egyszer 80-100 utassal még 15 éve, csak aztán az uzsgyikat elvitték -színvonalromlás- a pályafelújítást abbahagytak- lassulás, végül 2012-ben napi két járatpár maradt meg Szeged-Mezőhegyes között...ami eddig húzta, mostanra sikeresen eljutottunk oda, hogy tényleg csak napi 10-20 utas vol Szeged-Mezőhegyes között, csak összehozták, hogy meg lehet szüntetni.


Most is tízen valamennyi uzsgyi rohad félreállítva Szentesen, alig 20 éves viszonylag modern motorvonatok.

Régebben, még a "mocskosgyurcsány" idejében volt szó az uzsgyik kibővítéséről középrésszel, hogy ne kelljen csatolva járniuk, és több utast tudjanak elvinni, ebből se lett semmi, de ma már az üzembentartásuk is lassan kétséges!

Ott volt az Iker-Bz program, elkészült EGY DARAB! Pedig az lett volna a modern mellékvonali vonatunk, terv szerint, mostanra annak kéne járnia minden mellékvonalon szinte.


Soroljam még?

2023. aug. 12. 09:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/18 anonim ***** válasza:
85%
Mert a vonalbezárás nem okoz nagy népszerűségvesztést, felháborodást, és túl hosszútávú dolog lenne a fenntartás, fejlesztés, és a kormány célja a rövidtávú fosztogatás
2023. aug. 12. 09:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/18 anonim ***** válasza:
100%
Mert ők jachtokkal szeretnek közlekedni.
2023. aug. 12. 09:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/18 anonim ***** válasza:
három szoba, három gyerek, négy kerék
2023. aug. 13. 02:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/18 anonim ***** válasza:
Itt budapest párti politika folytatódik, miután a mellékvonalakat bezárták a bkk csökkentette a jegyárakat, ergo a spórolt pénz is a fővárosba ment.
2023. okt. 17. 10:08
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!