Debreceniek, mit szóltok az újabb kínai akksigyáratokhoz?
A jelenlegi iparűzési adó bocifing ahhoz képest, amit majd ezek a gyárak befizetnek!
Vagy azt várod, hogy előre fizessék be az adókat?
Olyan marhaságokat beszélsz - és az a nagy baj, hogy nem vagy még ezzel sem tisztában!
35-ös, aki nincs tisztában a dolgok menetével az te vagy. Tök mindegy mennyit fizetnek be az idetelepülő ipari gyárak, mert semmi nem garantálja azt, hogy az a pénz a debreceniek javára lesz fordítva.
Minden fontosabb volt az elmúlt 13 évben is annál, hogy a debrecenieknek és a környező településeken élőknek kultúrált állomása, buszállomása, a városnak normális úthálózata, tömegközlekedése legyen, és még lehetne sorolni, még csak nem is minden pénz kérdése.
Szaladj, gyorsan olvass egy kis dehir.hu-t meg nézz egy kis m1-et, mielőtt még itt agysérvet kapnál a valóságtól.
36 - "a debrecenieknek és a környező településeken élőknek kultúrált állomása, buszállomása, a városnak normális úthálózata, tömegközlekedése legyen" - Szegény pára.
Tudom, hogy nem a te szinted, mert nem a buszállomásról vagy a Nagyállomásról szól, de közben felújították a Szabadtéri Színpadot, befejezték a Latinovits (Fórum) színházat, és totál újjászületett a Csokonai Színház. Totál rendbe tették a Zsuzsi vonatot, befejezték a Nyugati Körutat, Innovációs Központot építettek, és a repülőteret is tudták üzemeltetni... Más városban hány színházat csináltak meg, hány repülőteret üzemeltettek?
Szépöcsém: te nem vagy komplett!
37-es, a legviccesebb, hogy te el is hiszed amiket írkálsz. Még Rogántóni is elégedetten csettintene a fidesz agymosó gépezetének sikerességét látva, te olyan gyönyörűen felmondod a pártpropagandát álmodból felriasztva is.
Az autóipar továbbra is a legválságérzékenyebb iparág, ha jön egy igazi globális válság az tutira betesz mind az autógyáraknak mind az akksigyáraknak. De még csak válság se kell hozzá hogy lejtmenetbe kerüljön az egész iparág, lásd a covid előtti piaci telítődés miatti keresletcsökkenést. A kínaiak meg nem az a hezitálós fajta, ha úgy hozza 1 tizedmásodperc alatt döntést hoznak egy gyár árhelyezésről vagy bezárásról, Debrecennek meg marad a lítiummal szennyezet föld.
A zökkenő mentes elektormos átállásról meg majd kérdezd meg a győri audi motorgyárban dolgozókat amikor eljön az ideje. Mivel a belsőégésű motorok gyártása jóval több munkaerőt igényel mint az elektromos, ezért nem kicsi elbocsájtásokra lehet ott számítani.
Ugyanez sokkal gyorsabban fog bekövetkezni a lítiumtechnológiára épülő akksigyárakkal, mivel az a technológia sem optimalizálható a végtelenségig. Akkor ismét kérdés lesz, hogy mi legyen az akksigyárakból vagy a helyükön.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!