Egyetértetek azzal, hogy akkumulátor gyártò "nagyhatalommá" akarják tenni az országot?
Nem.
A hülye Eu dilettáns szabályozásai miatt vam ez is.Kitalálták ezt a villanyautós hülyeséget.Rakjanak oda aksigyárat, ahol a sok hülye zöld lakik.
Megalomán hatalmi hozzáállás, nagy szavak.
Már autógyártási "nagyhatalom" vagyunk. Ja, NEM.
Pedig annak idején mintha,.... :)
Óriási ötlet lítiumra alapuló, ~30 éves technológiájú akkuk gyártására hatalmas gyárakat építeni, miközben a világ vezető műszaki tudományos elitjének tekintélyes része azon dolgozik, hogy ebből továbblépjünk, és vannak is már ígéretes labor-eredmények.
Magyarul felépítik ide faszán azokat a gyárakat 4-5 év alatt, és mire megépülnek, addigra már elég jó eséllyel kifejlesztenek majd egy jobb energiasűrűségű akkukat, amiket majd tök más anyagokból tök más technológiával kell legyártani, úgyhogy lehet majd ezeket a gyárakat újjáépíteni, mert az egészből kb. maga "váz", azaz az üzemcsarnok lesz bármire is használható.
Grat, bmeg, a kúrmányunk ismét nagy bölcsességről és jövőbelátásról tett tanúbizonyságot.
És megint oda lyukadunk ki, hogy ha bmeg alacsony hozzáadott értékű bérmunkát igénylő rabszolga-ország helyett(munka alapú társadalom, röhej) egy magas hozzáadott értékű, tudás alapú társadalmat akarnánk építeni, akkor nem a sz-ros bérgyártás folyna itt, hanem maga a kutatás-fejleszés.
És jó eséllyel mi licenszelhetnénk a fél világnak az új akku-technológia gyártási jogát, amiből hülyére kereshetnénk magunkat, de neeem, nekünk jobb az, hogy a mérgező akksigyárban robotolunk napi 12 órában gombokért.
Ezek a magyarok. Mert munkaalapú társadalom, mert dóóóógozni kell.
Ezzel feszít egymásnak a sok büdös proli is a kocsmában, én máá 6kó feekeltem és 12 órát dóóóóúúgoztam, amire meg kontrázik a másik gyökér: az lóf-sz, én má 5kó feeekeltem és 14 órát dóóóóúúgoztam!!
Hát akkor jó dóóógozást a kínai rabszolga-gyárban egész életetekben, f-szláda fidesz-csicskák, tüdőrákot, leukémiát, meg hasonló jókat kívánok nektek xDDD
Mert eddig autó gyártó nagyhatalommá akarták tenni az országot? Szimplán ez az egyik vezető gazdasági trend. Ha félpár lila gumipapucsokon lehetne annyit keresni, mint egy elektromos autón, akkor olyan gyárat építenének.
Nem azért jönnek a gyártók Magyarországra, mert Magyarország, hanem mert olcsó a munkaerő.
Az akkumulátor gyártással nincs baj, ha megvannak a megfelelő környezetvédelmi törvények, és azok eléggé súlyos büntetéseket tartalmaznak. Illetve meg vannak a megfelelő környezetvédelmi hatóságok, akik azokat szigorúan be is tartatják.
Magyarországon az egyetlen probléma a fenti két követelmény hiánya. Ha van is törvény, a büntetés olyan alacsony, hogy jobban megéri azt kifizetni, mint nem szennyezni a környezetet. Illetve, ha a hatóság nem is vizsgálódik, nem büntet, akkor még kevésbé éri meg foglalkozni a szennyezések elkerülésével.
#9
1. Akkumulátorokat nem csak elektromos autókban használnak.
2. Már régesrég tévedtél, nem hogy nem lesz semmi az elektromos autóból, hanem már van. Skandináv országokban pl. már 20-25% az elektromos autók aránya, Norvégiában már tervben van a fosszilis tüzelőanyagú autók importjának a betiltása.
Nyilvánvalóan lehetetlen persze globális léptékben az elektromos autózás, na meg ha globálisan nézzük, környezet-és klímavédelmi szempontból sincs semmi értelme a világon, de attól még kereslet a gazdag országokban bőven van rá, és egyre növekszik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!