A debreceni fideszesek mit szólnak ahhoz, hogy egy nagy környezet szennyező létesítmény épül náluk?
#4 Gondolom, nem debreceni vagy. A debreceni tömegközlekedés a belvároson kívül katasztrófa: kimaradnak járatok, sokat késnek, nyáron nincs klíma, télen 30 fokig fel vannak fűtve (aztán izzadjon a parasztja), van, hogy a késés miatt egymás seggében megy két ugyanolyan járat, az első teli, a másodikra meg még a száztagú cigányzenekar is felférne.
Szóval egyetértek veled. A közösségi közlekedés szerepét növelni kellene.
6#
Még mindig nem az autóhasználat a probléma.
Hanem, az,hogy sokan, főleg a kedvenc kisebbségeitek gumival fűtenek.
Másrészt,fogyasztói társadalom.A
A liberális gazdaságpolitikában lehetséges, megkövetelni a gyártókat,hogy bizony olyan motorokat csináljanak az autókba, ami minimum 500e km-t elmegy komoly felújítások nélkül,ép hengerfejjel.PLusz, 10 év garancia a karosszériaelemek rozsdásodásaira.
Ehelyett mi van, nyugaton 3-4 évente cserélgetik az autókat, emiatt van nagy környezetszennyezés és nem azért, mert Lujza Néni elmegy az Octaviával a Pennybe.
"A gyártástechnológia olyan, hogy tökéletesen megfelel az EU normáknak, és nem okoz nagyobb környezeti terhelést mint egy gyógyszergyár! (Debrecenben ebből négy van!)
Csak tájékoztatásul: ugyanez a kínai cég első európai akkumulátor-gyárát Németországban építette fel! Érdekes: a németeknek jó, nekünk meg nem?"
Én utálom a Fideszt, de azért ne essünk már át a ló másik oldalára!
Minden beruházás környezeti terheléssel jár, csak a mértéke eltérő!
A német környezetvédelem jóval előttünk jár, és mégis ott épített gyárat a TESLA és a CATL is!
Debrecenben a BMW már eddig is sok nagyberuházást gerjesztett, és ilyen a CATL is.
Én úgy tudom, hogy a repülőtéren túl, lakott területhez távol épül fel egy újabb ipari területen.
16-os igen a termőföldek szomszédságában, gondolom szeretnél majd magzatkárosító anyagot magába szívott búzából készült kenyeret etetni a családoddal. A korrupció németországban is lézető fogalom, ők sem istenek. Amit az elmúlt 100 évben leműveltek a németek az nettó szégyen és ez a jelenben sem változott.
A BMW gyár bár közelben sem annyira veszélyes üzem mint egy akkumulátor gyár de már most jóval a felépülte előtt is hatalmas környezeti károkat okozott azzal, hogy 400 hektár legmagasabb minőségú termőföld helyére épül. Szerintem az unokád jobban örülne majd, ha lenne mit ennie mint a lítium ion akkumulátornak, meg az elektromos autónak, ami mellesleg jóval több környezeti kárt okoz míg legyártják mint egy hagyományos autó egész élettartamában.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!