Ha 2000 forint lenne egy liter benzin, akkor se gondolkodnának el rajta a döntéshozók, hogy esetleg be kellene tiltani az olyan autóutakat, amik tömegközlekedéssel is simán megtehetők?
#23 Miért lenne olcsóbb? Nem az határozza meg az üzemanyag árát hogy mennyi autó van, hanem a kitermelés mértéke.
Amúgy mit akarnál az olcsó benzinnel ha egyszer betiltottad az autókat?
"Mit érveljek azon, hogy 13-as random szavakat tesz egymás után?????"
Ennyire nem megy a szövegértés? Melyik részét nem sikerült felfognod a leírtaknak?
Ez van. Viszont az én ötletem jót tenne a gazdaságnak, a környezetvédelemnek, az úthálózatnak, a közösségi közlekedésnek...
És igaz, rengeteg benzinkútas vállalkozás is megszorulna, talán egyszerűbb lenne nekik is adni állami támogatást.
Továbbá nem kell, hogy totál ingyenes legyen a lakóknak sem a közterületi parkolás... Lehetne kérni havidíjat, és akkor abból is lenne profit. Akinek meg nem tetszik, eladja az autóját, vagy csinál vele, amit akar.
És visszavezetném a matricás rendszert, és eleve megtiltanám a nagyon szennyező autók közlekedését.
"Mert ennyire fontos a limuzinokba a benzin?"
Én pl. azért tankolok a "limuzinomba" benzint, mert így tudok dolgozni járni. A munkahelyem a benzin egy részét egyébként fizeti is, szóval 2000 forintos benzinnél is fogok tankolni, persze nem örömmel, de muszáj.
24-esre nem tudok mit válaszolni, mert azt HAZUDJA, hogy betiltottam az autókat.
25-ös szerint a világpiaci ár határozza meg a benzin lakossági árát. Szóval akkor 480-as rögzített benzinár soha nem is létezett, csak képzelem?
26-os hülye, mert grrd h dhdr hdrh.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!