Ha 2000 forint lenne egy liter benzin, akkor se gondolkodnának el rajta a döntéshozók, hogy esetleg be kellene tiltani az olyan autóutakat, amik tömegközlekedéssel is simán megtehetők?
"Szerinted a szállítmányozás "tömegközlekedéssel is simán megoldható"???"
Tekintve hogy a dolgok nem csak úgy megteremnek a semmiből a tömegközlekedésen, és onnan nem mágikusan elteleportálódnak mindenhová ahol szükség van rájuk, nem, ennek megint semmi értelme.
Rossz megközelítés ez az egész.
Én benzinjegyet vezetnék be. Rokkantaknak többet, sima autótulajoknak kb. semmit, ahol jó a közösségi közlekedés, és szállító cégeknek meg haszongépjárművek még többet, de csak akkor, ha bizonyítani tudják, km órán és GPS-szel, hogy valóban az adott autó használja el.
A többieknek kerüljön sokba a benzin, ha akarják, majd megveszik, plusz kevésbé jönnek külföldről élősködni. Egyből lesz elég benzin, azt garantálom, mint ahogy tisztább is lesz a levegő.
Másik oldalról hatalmas állami támogatást adnék a közösségi közlekedésnek új járművek beszerzésére, és sofőrök béremelésére.
Továbbá nem szívatnám az önkormányzatokat, most tolnám az útfelújításokat, a Lánchíd-Alagút felújítását, hiszen ebben az esetben ritkul a forgalom, és kevésbé okozna fennakadást, viszont ha ismét olcsóbb lesz a benzin, akkor jól jön, hogy ezeken már túl vagyunk.
Persze ezzel nem lenne népszerű az autósok szemében, viszont az autózás nem alapjog, és nem igazság, hogy az összes adófizető fizessen azért, mert az autósok ragaszkodnak a kényelmükhöz.
#14
Jó, akkor folytassátok a szavak egymás után fosását nélkülem.
Pá!
#15
Le leszel pontozva a sok reakciós által, akiknek genetikailag az az életcéljuk, hogy egyre rosszabb világban éljünk.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!