Kifizetődő lesz a 3 ezer milliárdos vasútfejlesztés?
Kifizetődő lesz a 3 ezer milliárdos vasútfejlesztés Budapest és Pest környékén?
Elég nagy összegről beszélünk. Az államadósság 42 ezer milliárd.
Ehhez még 3 ezer hozzájön egy ilyen fejlesztéssel. (Vagy ha nem is hozzá megy, de nem csökkenti.)
Készítettek hatástanulmányt?
Sok vonat így is csak félig van teli.
Egy ekkora fejlesztés miért volt most célszerű?
Kérdező, de gyorsan emeled az áraidat! Nemrég még csak 2000 milliárdot sikerült behazudni.
Akkor tessék, egy általad bizonyára szent igazságosztóként kezelt médiából a hír:
"Emlékeztetőül: a vasútépítési projekt összköltsége 1400 milliárd forint körüli, amiből 750 milliárdra becsülik a 160 kilométeres magyar szakaszt"
Jó lesz az a 3000 milliárd 750 milliárdnak is!
Miért kell mindig hazudni????
3
Ha nem vágod miről van szó, miért okoskodsz bele? Legalább olvasd el a kérdést mielőtt válaszolsz.
6#
Nem tudom.
Nyílván vsnnak egy beruházásnak drágább részei is. Hogy összességében megtérül-e az a kérdés.
Fidesz, nem Fidesz nem a vasút korszerűsítésén meg pár új vonatot akadnék fent. Csak rgy ekkora beruházás mikor térülhet meg?
Azt látom, hogy kevesen utaznak bonattal.
Igen autóval egyre többen. Elektromos budzokbs is olcsóbb megoldást látnák.
Változtak már a köulekedési dzokások.
#4 Jogos, igazad van, hibáztam.
nem volt semmi tény vagy link a kérdésben és csak erről a nagy vasúti beruházásról tudtam. Mi más van?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!