Magyarországon a vasútfejlesztés a politika miatt ilyen, vagy a MÁV tényleg ilyen béna?
A cseh állami vasúttal összehasonlítva, igen nagy a különbség , de mondhatnám akár a lengyelt is.
Akár nézve ,a magyar vasúti pályákat, még nem is tervezik korszerűsíteni.
A múltkor volt egy hír, hogy felújítanak egy pályát és örülhetünk mert mehet 100-al a vonat 80 helyett.
Hát mondom, ez igen gáz.
Lengyelországba már 250 km/h sebességre alkalmas pályát építenek.
Csehországban már van 200-as.
Törökországban már szintén van 250-es.
Mi lett a magyar vasúttal?
Miért nincs haladás?
A GYSEV esetében érezni fejlődést és, hogy az utas az nem az ellenség.
Jóval "európaibb", mint a MÁV.
Talán játszótársak kellenének a MÁV-nak (magán vasúttársaság) ,hogy megmozduljon?
Azért, mert a MÁV-nál nem a szolgáltatás minősége (néha már abban is kételkedem, hogy egyáltalán léte) a lényeg. Ez egy ugyanolyan jó mosoda, mint a BKV, ahova el lehet tenni a sógort/gyereket/komát egy jól fizető állásba, a többi meg már nem lényeg, ők úgyis kocsival járnak.
A járműpark cseréjét már 10 éve be kellett volna fejezni, a pályamunkák nagyjából kimerülnek abban, hogy ne legyen balesetveszélyes és ki legyen javítva az árvizekben megrongálódott szakasz. A közlekedés alig gyorsabb, mint 100 éve a sebességkorlátozások miatt és még így is a legalapvetőbb időjárási jelenségek (ha télen esik a hó, nyáron süt a nap) komoly késéseket eredményeznek.
Maga a cég is borzasztó pazarlóan működik, gyakorlatilag kivétel nélkül minden szinten.
De gyorsvonati pótjegy, az kell.
A vasútnak a személygépkocsis utazással kellene versenyben lenni.
Legalábbis Németországban így van.
Az elsőnek igaza van. Szétszedték az ágazatokat ZRT-k be. Külön vezérigazgatóval és a stábjával. Mind kapja a félmilliós fizetést. Ha távozik, akkor a hatalmas végkielégítéseket. Most a "korszerűsítés" jegyében létrehoztak egy új osztályt, amelynek a feladata összefogni a többiek tevékenységét.
Most kapott kitüntetést K.R.tisztítási átvevő előadó.
Vajon mit csinálhat ilyen kitűnően?
"A vasútnak a személygépkocsis utazással kellene versenyben lenni. "
Hát árban már lassan ott tart.
Nem árra gondoltam.
Olcsóbbnak és gyorsabbnak kellene lennie.
Sokszor pedig még lassabb is , a minőségről, utazás komfortról meg ne is beszéljünk.
Nem tudom jártál-e már vonaton? Elég sok helyen kezdődtek meg pálya felújítások tervek ( V0 körgyűrű vagy a
A MÁV-GÉPÉSZET Zrt. szolnoki vasúti járműjavító telephelyén új, saját fejlesztésű InterCity kocsik gyártásába kezd. Az új kocsik várhatóan 2012 végére készül el, és 10 év alatt 200 db-ot tervez legyártatni a MÁV a Szolnoki leányvállalatánál.
Budapest – Cegléd – Szolnok – Lőkösháza vonalszakasz rehabilitációja (várhatóan 2013-as befejezéssel)
Budapest elővárosi vasútvonalak rehabilitációja (várhatóan 2011,2013-as befejezéssel)
Budapest – Székesfehérvár vonalszakasz rehabilitációja (várhatóan 2013-as befejezéssel)
Győr – Pápa – Celldömölk – Boba vonalszakasz rehabilitációja, villamosítása (várhatóan 2013-as befejezéssel)
Szolnok – Szajol – Debrecen vonalszakasz rehabilitációjának I. üteme (a kivitelezés kezdete várhatóan 2015)
Záhony Zászlóshajó Projekt (várhatóan 2013-as befejezéssel)
h) Egy vasút fejlesztés legalább 3-5 éves munka egy aktív vonalon ... Kerékpáros vagonokat is felújítottak és most épül az új ic személyszállító kocsik, amik első szerelvényei év végére lesznek készen. .... Alstrom kocsikra is éveket kellett várni . Arról nem beszélve, hogy a mszp semmit se fejlesztett még csak bele se kezdett a fejlesztésekbe, pedig 4 év alatt csak elindítani lehet egy vasútfejlesztést. Megépíteni nem lehet ...
Ekkora országba, ahol kb 10 percenként van egy állomás felesleges szuper vonatot építeni... 200 ezres város és a főváros között, mikor 30 ezres városok mellett halad el.. minek ?
Angliában sincs ám, mindenhol szuper vonat vagy németeknél... legtöbb helyen ott is bőven elégnek tartják a 100km/h!
Gyesev megvásárolta a vasutak krémjét. megvásárolta a legforgalmasabb vonalakat ... ezért képtelen a vasút kitermelni a megfelelő profitot.
Verseny kell ide (is), sok magán vasúttársaság!
Bár angolul van, de van egy egész jó kis animáció erről, linkelem itt:
7.
Hallottam az IC+ projektről.
Örülök neki, ideje volt már.
Attól félek, hogy nem lesz belőle semmi.Megcsinálnak 2 darabot ,vagy max 10-et és befejezik az egész projektet.
Úgy, mint sok más hasonló fejlesztési projektnél.
Először nagy a lendület, meg a motiváció de aztán hamar elfogy.
Eredetileg új mozdonyt is akartak gyártani.És lett belőle valami?
Én utaztam már vonattal Németországban ,Ausztriában is.Totál más.
Ausztria pedig sok tekintetben nagyon hasonló Magyarországra, a földrajza még egyenetlenebb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!