Magyarországon a vasútfejlesztés a politika miatt ilyen, vagy a MÁV tényleg ilyen béna?
Figyelt kérdés
A cseh állami vasúttal összehasonlítva, igen nagy a különbség , de mondhatnám akár a lengyelt is.
Akár nézve ,a magyar vasúti pályákat, még nem is tervezik korszerűsíteni.
A múltkor volt egy hír, hogy felújítanak egy pályát és örülhetünk mert mehet 100-al a vonat 80 helyett.
Hát mondom, ez igen gáz.
Lengyelországba már 250 km/h sebességre alkalmas pályát építenek.
Csehországban már van 200-as.
Törökországban már szintén van 250-es.
Mi lett a magyar vasúttal?
Miért nincs haladás?
A GYSEV esetében érezni fejlődést és, hogy az utas az nem az ellenség.
Jóval "európaibb", mint a MÁV.
Talán játszótársak kellenének a MÁV-nak (magán vasúttársaság) ,hogy megmozduljon?
2013. júl. 10. 15:49
11/12 anonim válasza:
Azért azt nem árt tudni, hogy az angoloknál hiába van verseny az állam rengeteg pénzzel támogatja a magán vasutat ...
12/12 anonim válasza:
2019. Homolya Róbert az új vezérigazgató. Ég és föld, valami elkezdődött!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!