Mi lenne ha mindenki sztrájkolna mint a malévosok? Pedig tudtommal nem keresnek rosszul, nekünk még nem jutott eszunkbe a sztrájk pedig 35-40 ezer forintott kapunk a napi 8-9 órai munkánkért. Akutya is jódolgába vész meg!
Nem tudom most kik sztrájkoltak, de a barátnöm malév dolgozo (már pár hónapja nem beszéltem vele) de utoljára azt mondta hogy mikor nem rég megvették öket akkor vártak hogy mi lesz, egy csomó embert elküldtek és többet kellett dolgozniuk is. Emelést már évek óta nem volt´. de tudom hogy nem túl jól keres.
Egyébként én egy sztrájkba bele estem másf´ßel éve hát igen rossz volt órákat üldögélni unatkozó német üzletemberek között akik az én milka csokimat nézték ki a táskámbol és minden áron akartak belöle.
De sztrájkolhatsz te is pláne ha a cégednek van szakszervezete.
Mindenki sztrájkolni fog...
A BKV állítólag csütörtökön, a MÁV-ról meg úgy hallottam, hogy most hétvégére terveztek, de nem tudom, lesz-e belőle valami.
az a baj ezekkel a sztrájkokkal, hogy valami furcsa kitekerése az egész az eredeti elvnek.
anno a sztrájkot arra találták ki, hogy azoknak az embereknek (nagytőkések, mogulok stb), akik egy cég, vállalat tulajdonosai, anyagi gondot okozzanak. A képlet egyszerű volt, ha nem termel a gyár, akkor a tulajdonos nem keres pénzt, ami neki rossz, ezért aztán rákényszerül, hogy engedjen a dolgozok követeléseinek.
Ez az elv a repülőtér esetén még úgyahogy tetten érhető, de mávnál már alig, a bkv esetén meg egyáltalán nem. (a bkvnak a sztrájk gyakorlatilag bevétel, mert kiadásai jelentősen csökkennek, lévén sem bért nem kell fizetni, sem üzemeltetni nem kell a járműveit, a fő bevétel, a bérlet, meg már befolyt)
kicsit olyanok ezek a sztrájkok, mintha nekem bajom lenne a Bélával, ezért átmegyek a Józsihoz, jól megverem, majd azt mondom a Bélának, hogy ez a te hibád, szégyeld magad és változtass a viselkedéseden. minden esetre érdekes egy módszer...
bár kissé demagóg, de mindenképpen elgondolkozttató, hogy a terrorizmus egyik definiciója az, hogy olyannak ártok, olyat büntetek vélt, vagy valós sérelmeim miatt, akinek ahoz nincs közvetlen köze, arra nincs ráhatása.
félreértés ne essék, nem vitatom a követelések jogosságát, csak az ellen ágállok, hogy nekem kelljen rácsatlakoznom a 200as főnyomócsőre, ácsorognom a hidegben, túlóráznom, hogy behozzam a kiesett időt stb. miközben ők, akiknek bajuk van egymással ücsörögnek a melegben, mert az egyik kocsival jár, azaz pont leszarja, hogy mennek-e a buszok vagy sem, a másik meg magának persze elintézte a fuvart a munkahelyére.
Nem a MALÉV dolgozói sztrájkolnak, hanem a Budapest Airport dolgozói. Nem pont fizetésemelésért, hanem azért, mert valamelyik szolgáltatást ki akarják adni külsős cégnek, így tőlük sok dolgozót kirúgnának.
Lesz itt még közalkalmazotti, vasutas sztrájk is hamarosan. Ha mindenki sztájkolna, akkor hamar éhenhalnánk például. Vagy szomjan. Vagy ott fagynánk meg az út szélén. Vagy épp otthon. Vagy felrobbannánk.
Én meg sem próbálok sztrájkolni, mert a főnököm abban a pillanatban ajtó mutatna! Mondjuk nincs is miért! Igaz minimálbérből élek, de a mai vlágban örülök, hogy egyátalán van munkám és inkább meghúzom magam!
A Budapest Airport dolgozói nem igazán tudom miért sztájkolnak, de a Mávosok már pofátlanok! Milyen jogon követelnek fejenként 250 e Ft-ot???Ezt magyarázza már el nekem valaki! Azért mert eladták a máv valamelyik üzletágát? És annak a mozdonyvezetőnek mi köze van hozzá?A munkája megmaradt, kevesebb pénz nem kap!Akkor milyen jogon követel?
Az előttem szólóknak igaza volt, nem a Malévosok sztrájkoltak hanem a Budapes Airportosok.
Egyébként az első válaszolónak aki szerint jól keresnek a Malévnál: a légiirányítók + pilóták + vezérigazgató valóban. A "pórnép" 2 naponta 12 órát dolgozik, késés esetén többet,nincs karácsony, ünnep, hétvége, mindezt 2-3 év után 100.000Ft-ért és mindezek mellett egyes utasoktól olyan stílust kell elviselni amit még egy kutyával szemben sem tenne az ember.
(egy ex-Malévos)
és mi kereskedelmisek?10-12óra,ünnep hétvége nuku,60.000ft!
csak hülyék vagyunk ahhoz hogy összefogjunk!
Nem tudom, mennyire vagy tisztában a repülés élettani hatásaival, de annyit biztosan tudsz, hogy mert más a légkör utazómagasságon, az mennyire megviseli az ember szervezetét. Az utaskísérők naponta 3-4 szektort teljesítenek (egy szektor egy fel- és leszállás). Ez 3x-4x annyi ismétlődő terhelés a szervezetnek.
Namármost; az a lényeges, hogy a repülési óra/hónap szigorúan leszabályozott - pont az egészségügyi hatások miatt - és a társaság ezt szeretné felrúgni. Az meg se a földön, se a levegőben nem mindegy, hogy az ember kettő helyett dolgozik ugyanannyi pénzért, és ezért jobban el is fárad, vagy sem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!