Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Kinek a felelőssége a katasztr...

Kinek a felelőssége a katasztrófális közbiztonság helyretétele Budapesten a tömegközlekedési eszközökön? Az aktuális városvezetésé , a kormányé, vagy a BKK-é?

Figyelt kérdés

Gyakorlatilag nem lehet olyanról hallani, hogy ne ért volna valakit attrocitás a "közkedvelt" járatokon, mint 28-as villamos, 1-4-6 villamosok, 9-es busz, stb.

A városban iszonyatos mennyiségű lezüllött, gusztustalan alkoholista drogos ember van, és úgy néz ki, mintha a rendőrség munkája csak addig érne valamit, ameddig veszélyhelyzetben a maszkot nem hordó emberekkel kell foglalkozni.

Kérdezem, hogy kinek lenne a feladata rendet tenni?


2021. jún. 22. 10:44
 1/9 anonim ***** válasza:
54%
Karácsony Gergely.
2021. jún. 22. 10:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
100%

Közös a felelősség, de segíteni mindig csak azon lehet aki akarja is azt.

Budapesten Tarlós alatt egyértelmű volt mindenkinek hogy a rend az elsődleges szempont. Így a budapesti rendőrség éppen úgy a rendet akarta fenntartani, védeni, ahogy a BKK is és maga az önkormányzatok is. Ehhez igazították az intézkedéseiket.

Karácsonyék azonban egyértelműen ezzel szemben álltak mindig is, inkább azok jogai mellett álltak ki akiket korábban ez a rendpártiság akadályozott. Hiába van ugyanaz a törvény, mivel egy budapesti rendőr tudja, hogy az önkormányzat maga a hajléktalanokat engedi a közterületeken fetrengeni és neki lesz abból baja ha intézkedik, így inkább csak akkor avatkoznak bele ha elkerülhetetlen.

Ugyanez megy a többi területen is. A közbiztonság nem csak egy részből áll, amint lazul az elvárás, fegyelem, máshol is kihasználják az érintettek. Ha tudja azt egy garázda, hogy most nem fog ellene fellépni a rendőr ugyanolyan szigorral, mint korábban, akkor többet megenged magának. Ha a garázda lazán beleköthet az utasokba, akkor mások is hajlamosabbak durvábban reagálni vagy éppen szintén kötekedni, esetleg lopni. Ez egy öngerjesztő folyamat, ahogyan korábban az ellenkező irányban volt változás - csak az sokkal lassabb - és minél nagyobb volt a rend a környezetben, annál kevésbé voltak "rendetlenek" az emberek egymással is.

2021. jún. 22. 10:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
62%
Rendőrség?
2021. jún. 22. 10:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
0%
Sintér Sanyi. Csak ő nem ér rá mert olajozik.
2021. jún. 22. 11:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
71%
Gergely csak a kerékpárutakért felel.
2021. jún. 22. 11:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
60%
Majd ha itt lesznek a menekültek nem tudom mit csinálnak, ha most se bírunk a jelenlegi problémákkal.
2021. jún. 22. 11:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
44%

"Gyakorlatilag nem lehet olyanról hallani, hogy ne ért volna valakit attrocitás a "közkedvelt" járatokon, mint 28-as villamos, 1-4-6 villamosok, 9-es busz, stb."


Engem soha nem ért, és ismerősi körömben sincs ilyen.


Mi az atrocitás? :D Hozzád szól egy cigó, vagy csúnyán néz? :D

2021. jún. 22. 11:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
39%

Szerintem elsősorban a BKK felelőssége kéne,hogy legyen ,ha már egyszer a tömegközlekedésen történnek ezek az attrocitások. Egyszerű a megoldás , ezekre a problémás járatokra kellene 2-3 biztonsági őr, csak ugye azért fizetni is kell.

Egyébként ez évtizedek óta probléma Budapesten. Aki azt hiszi Karácsony megválasztásával kezdődött a gond (legalábbis ez) ,az nem tudom hol élt eddig,de biztosan nem Budapesten :D

Itt gyakorlatilag 40 éve csak romlik a közbiztonság ,látható, hogy az adófizető polgárokon kívül senkit nem érdekel túlságosan a probléma,aki tehetne valamit az nem tömegközlekedésen utazik,innentől meg kit érdekel a pórnép.Nehogy már költeni kelljen rájuk :D

2021. jún. 22. 13:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:

A felelősség közös lenne, - de mindenki körkörösen a mellette lévőre mutogat, amikor felelősségről van szó. Tudja mindenki, hogy mely régiók problémásabbak a főváros szintjén, - eleve már itt el kell kezdeni (ezekben a régiókban) a fokozottabb jelenlétet, határozottabb erődemonstrációt. A történet már a megállókban elkezdődik, - így nem túlzás, hogy aki állatként képes csak létezni, azt ki kell tessékelni a fővárosból (például úgy, hogy pszichés nyomást gyakorolnak rá a tudattal, hogy élő adásban tud csak létezni, végig menni a városon). A swartzban jár, az előbb-utóbb költözik vagy fogdában tölti a fél életét. És ha ez nem lenne elég: a bkk járműveken - sofőr által használható - pánik gombbal lehet kezdeményezni azt is, hogy területi egységekre szabott mobil egységek siethessenek nagyon rövid időn belül a segítségére. Aki sérelmezi az eljárás "sunyiságát", az önmaga is sunyi, - mert nem lenne szükség ilyen eszközpark bevetésére, ha ők maguk is tisztességesen játszanának, az meg senkit sem érdekel, hogy mennyire fáj egy szemétládának, hogy a SAJÁT eszközeivel lépnek fel ellene.

-Aki nem tud viselkedni, az előtt nyitva az ajtó, - úgy a városé, mit a bkk járműveké is! Aztán ott vannak a notórius visszaesők is, akiknek négyzetesen emelném alkalomról-alkalomra a büntetési tételeket, - ők sem mérlegelik a tetteik súlyát, amikor legénykednek! És még ezt is lehet tovább ragozni!

2021. jún. 22. 20:20
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!