Az, hogy a MÁV-nál még mindig kézzel kell sok esetben a váltót átváltani, csak azt mutatja, hogy Magyarország az elmúlt kormányzás alatt is kb 0-t fejlődött technikailag? Nem szégyen a kormányra nézve, hogy az állami szolgáltatások ennyire őskoriak?
15.ös: En maximálisan egyetértek veled. Nyáron nálam arra fogták egy 120 km-es vonalaon az 5 órás késést, hogy elözö nap este esö esett és elmosta a sineket. A múlt héten ugyanazon a voanalon a 2órás késést azzal magyarázták, hogy egyre több a tehervonat és ez miatt romlik a sínek állapota és lasabban tudnak menni a vonatok, meg, hogy a személyvonatoknak be kell várni az állomáson a tehervonatoknak.
Ja a nyáron az mar nekem meg se kottyant, hogy Szombathely meg Pécs közötm, tehát két megyszékehlyt összekötö közvetlen vonat,t közvetlenül közlekedö gyorsvonat 50 éves Bzmot volt nyáron a 40 fokos höségben...
"Ja a nyáron az mar nekem meg se kottyant, hogy Szombathely meg Pécs közötm, tehát két megyszékehlyt összekötö közvetlen vonat,t közvetlenül közlekedö gyorsvonat 50 éves Bzmot volt nyáron a 40 fokos höségben..."
De azon meglepődnél, ha önvezető klímás vonatok járnának, és a jegyár a mostani tízszerese lenne ...
17-es: Pár hónapja már klimatizált új vonatok járnak a Szomvately. Pécs vonalon, és nem lett az ár 10-szeres. Azért már ne ájuljunk el két megyei jogú város közötti közvetlen gyorsvonatnáka 21. században már alap kéne, hogy legyen, hogy kilmatiza´lt.
Nem valami faluj´´aró mellékvonalról beszélünk.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!