Támogatnád azt, hogy az iskolában a gyerekek erőteljesebb komolyzenei oktatást kapjanak?
"Abban nem ertek egyet h ne osztalyozzuk a gyereket. Mert akkor nem is lesz hajtoero h fejlődjön. A kénYelem nagy úr gyerekek meg amugy is nagy hedonistak,mennek a szorakozas iranyaba mindig.
Tanulashoz,fejlodeshez onfegyelem koncentracio szukseges!"
Amikor tesin fociztunk, sosem figyelt a tanár. Mégis mindenki nyerni akart.
A legegyszerűbb motívációs kényszerító eszköz az osztályzás, de enélkül is működhet a dolog.
Igazából kapaszkodónak jó az osztályzás, hogy tudja a gyerek, milyen szinten áll.
A néptáncot is imádják a gyerekek, mert jó a tanár és élvezik az órát. Nem a jobb jegyek miatt teszik oda magukat.
Amit leirsz azt inkabb az olvasas meg mateknal jelenik meg. Nem tud felsoben olvasni rendesen a gyerek es igy sok tantargybol rosszul teljesit es megutalja a tanulast. Annak idejen az anJaek tojtak fejere h leuljenek a gyerek mellé gyalorolni,nem fejlesutettek egyénileg ezert a gyerek minden feladatban a sajat kudarcukat latjak es inkabb elkerülik a feladatot.Nem lesznek motivaltak.
Készség tantargAkat imadjak,es abbol nem is adnak a tanarok 3nál rosszabb jegyet! Gyerekek elmeßesztoen ugyesek es fejleszthetok keszsegtantargyakbol. Akinek meg nincs erzeke azt a tanarok békén hagyjak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!