Az autószerelő önkényesen nem adhatja vissza az autómat amíg nem fizetem ki a javítást?
Vettem egy 6-os BMW-t és most nem igen van pénzem javításra de előkerült egy 470 ezer forintos számla szerinte ennyit kéne fizetnem de nincs miből.. most nem akarja odaadni az autóm ami milliós tétel szóval nem egyenlő, próbáltam mindennel de nem adja oda, feljelentem kell vagy mi tévő legyek ?
A pénzt mondtam hogy majd részletre kifizetem neki ahogy kapom havonta a pénzt de nekem kell az autó hogy munkába járjak
Akkor elmondom mit csinálj:
Én lehetőség szerint 5 lehetőséget látok.
1. Provident, szerelő kifizet Auto elad
Autó árából: olcsóbb autó vétele Provident visszafizetése
2. Ugyanez de ha van családtag barát a Provident rész kiváltható
3. Szerelő el megprobalsz megegyezni részletfizésben és közben eladód az autót innentől ugyanaz mint az első
4. Gyökérkedsz tovább odamesz rendőrrel, elhozod, o végrehajtást ker rad, elárverezik a kocsid és talán egy millióval autó nélkül kiszallhats
5. ITT MEGTARTHATOD AZ AUTÓT FIGYELJ! Valahonnan az első 3 lehetőség közül osszeszeded a pénzt kifizeted a szerelőt, az autót megtartod, fizeted a havi 180bol a reszletet és felev után megint bedöglik valami a kocsiban, indulni talán ideig óráig meg fog, szerelni nem lesz pénzed de legalább van egy 3 milliós autós
Akkor vegyél fel hitelt minden egyes alkalommal amikor van valami baja. Nem olyan nehéz ez. Egy autónak költségei vannak, amit te vettél annak a te fizetésedhez mérten, egy javítás több havi fizud.
Bármennyire is felháborítónak tartod ennél kisebb számlával nem nagyon fogsz a szerelőtől távozni, ha 50 ezres számla kell akkor húzz kulccsal az ajtajára egy hosszú csíkot, azt talán megcsinálják neked 50ert, de meg erre sem mernek befizetni.
Aki majmot tart, legyen pénze banánra is.
Prémium autóhoz prémium (nagyon drága) alkatrész és szervízköltség jár.
Így jártál!
Keress többet, hogy fent tudj tartani egy ilyen túlárazott német hulladékot.
A legtöbb szervizes előre megmondja szerelès előtt, átnézèst követően, hogy mennyi az annyi, és előre elkéri az árát, mert nem akar úgy járni, hogy nem fizetik ki.
Sajnos a peremfeltételek nem stimmelnek. Én 30 éve hajtok saját autót. Mindig az olcsón fenntartható típusok között válogatok. Egy pár száz ezer forintos javítás bármikor (szerencsére ritkán) beugrik. Utoljára egy elnézett járdasziget miatt két első gumi felni illetve néhány szilent cseréje volt fájdalmas. Ősszel 4 felnit fog kelleni vennem, mert az évek alatt azok is deformálódtak.
Mondanám, hogy nézesd át egy hozzáértő szerelővel, de egy alapos (esetleg megbontásos) szerelés nagyon nem olcsó és nem minden hibalehetőséget fed fel. Az eladó akár a legjobb tudása alapján mondta, hogy nem kell rá költeni, de ha kifizetted a vételárat, őt már nem érinti, hogy mi van az autóval, bár néhány esetre vannak kötelezettségei, például ha bizonyítani tudod, hogy az általad javíttatott hibáról tudnia kellett, akkor egy ügyvéddel érdemes konzultálnod (megint csak költség).
Ha egy autó tipp-topp állapotban van átadáskor (például mert vadi új), az nem jelenti azt, hogy pár kilométer után nem történik vele valami váratlan. Sajnos a rendszeres szervizek is elég fájdalmasak, de néha be fognak ugrani váratlan meghibásodások (nálam például egy EGR szelep hiba elég nagy utánajárás volt, bár pénzügyileg csak kicsit fájdalmas).
Én mindig megbeszélem az autószerelővel, hogy mit fog csinálni és ez mibe fog kerülni. Ha ettől eltér, akkor telefonál. (Volt már olyan, hogy nála maradt az autó, mert fékhiba javításának az árát csak pár nap múlva tudtam előteremteni, rossz fékkel meg nem adta ki, igaz felajánlotta, hogy megcsinálja hitelbe)
A pár soros leírásod alapján nem lehet eldönteni, de ha megcsinálta az autót, akkor jár neki a pénz. Te mit szólnál, ha dolgoznál egy napot, megvennéd a szükséges anyagokat és amikor jön az ügyfél közölné, hogy majd valamikor fizet. Ha feltételezzük, hogy havi 50 000-et tudsz fizetni akkor is megszületik egy gyerek (9 hónap), mire a pénzéhez jut.
Ha valaki betöri az autód ablakát meg tudod javíttatni?
Egy defektet, egy felni repedést tudsz fedezni?
Sajnos Európában az autó luxuscikk (még egy lepukkant sok éves olcsó is) egy eredetileg is luxusautó bizony nagyon drága játék.
Nem tudom mit dolgozol, de egy ilyen autóból cégvezetők szoktak "kiszállni". A kényelme vezetési élménye vitathatatlan, azonban vajon hány forintot ér meg (a megvásárláson már túl vagy, de a fenntartási költségeket fizetni kell)?
Egy 1.4-es "bakancs" Suzuki például kényelmet, "megjelenést" nem ad, de az alacsony üléspozíció miatt vezetési élményt igen. A fogyasztása és a karbantartása a töredéke.
Egy Octávia (nagyobb motorral) már kényelmet is ad. (75 loval motorral a vezetési élményt hagyjuk)
Nem érzem magamat felhatalmazva, hogy megmondjam mit csinálj, talán pár aprósággal hozzá tudtam járulni a döntésedhez.
15, olyan vagy, mint az esküvői zenész: járni jár, de nem jut.
Nekem, nyugdíj előtt kétszer akkora fizetésem volt, és 16 éves Suzukim.
TE hiteleznél egy 180-at kereső embernek 470 ezer forintot? Jó, ha kijössz kajával, meg az autóddal, és maradna havi 10 a törlesztésre.
ezt nézd meg, hátha:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!