Újabb 6 milliárdot költenek plakátkampányokra Rogánék. Nem túlzás ez most, amikor rengetegen veszítik el a munkájukat?
#4
Ha plakátokon keresztül nem hívták volna fel az emberek figyelmét ezekre a VALÓS VESZÉLYEKRE, akkor lehet tényleg nem is tudtak volna mindent megtenni ellenük, hisz lehet meg se nyerték volna a választást.
Minek reklámozni? Minden újság megírta a 13. havi nyugdíjat, a nyugdíjas meg azt az 1 heti péluszpénz meg úgyis észreveszi. 6 milliárd forintból már egy kis pluszt lehetett volna adni az egészségügyi dolgozóknak, akik most szívüket-lelküket kiteszik a hazáért.
Megnéztem, ezeket a megbízásokat egyetlen ember cégei kapják. Úgy hívják, hogy Balásy Gyula, tavaly havo 525 millió forintot keresett:
"A Rogán Antal minisztériuma alá tartozó NKH-nál Balásy cégei monopolhelyzetbe kerültek, miután tavaly nyáron kizárták két versenytársát, Csetényi Csabát és Kuna Tibort, akinek az ügye már a bíróságig jutott. Így minden, az NKH által intézett kommunikációs megbízás a New Land Mediánál, illetve a Lounge Design-nál köt ki.
A G7.hu számításai szerint Rogánék tavaly 50 milliárd forintot költöttek kommunikációra. Idén ez az összeg még nagyobb lehet, hiszen az első négy hónapban már több mint 32 milliárd forintot szórtak ki ilyen célra."
A kormánynak ott van az MTVA tévéstől, rádióstól meg az egész KESMA. Nem lehet, hogy inkább erről a havi 525 millió forintos (több mint félmilliárd/hó) fizetésecskéről van inkább szó?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!