Az M5 ös metróvonalat mikor kezdik el építeni?
"a négyesmetró hatalmas beruházás volt és nem került sokba plusz sikeresen megépült és baromi jó!"
Ez ugye poén akart lenni csak lemaradt a végéről a smile.
A "nem került sokba" azt érted ugye hogy a kiindulási 120 milliárt helyett lett 450 milliárdnyi?
"az Európai Csalás Elleni Hivatal (OLAF) M4-es metróval kapcsolatos négyéves vizsgálódásának a kormány részére 2016. december 14-én megküldött jelentése szerint a beruházás 452 554 224 000 forint összköltségéből 272 823 488 215 forint érintett korrupcióval és szabálytalansággal. A jelentés szerint összesen 57 szerződéssel kapcsolatban merült fel szabálytalanság és korrupciós bűncselekmények gyanúja, ezen szerződésekből öt szerződéshez kapcsolódik az okozott kár 96 százaléka. Az államtitkár szerint 76,6 milliárd forint az, amit az unió visszakövetelhet, miután ennyit fizetett ki a beruházásra uniós fejlesztés címén. " (wikipédia)
#9 vörös elvtárs, az feltűnt, hogy az olaf kicsit le van maradva? Sajnos nagyon. Eljön az elvtársaid ideje is. Sőt a KISZ titkárod vejének üzleteiben már találtak próblémákat, le is mondtak az elvtársaid a támogatásról, csak hogy ne legyen kötelező tovább vizsgálni, és úgy is mi fizetjük ki, nem a pártod.
Az olaf sajnos nagyon rosszul működik, de nem kell ahhoz olaf hogy látsszanak a brutális túlárazások. Ez törvényszerű a fajtátoktól, 4-es metróban is részt vettetek, na meg nem is fojtatta az alagútépítést a te színitársulatod, pedig bemutathatták volna hogy kell ezt, és nem maradt volna egy nagyrészt értelmetlen torzó a 4-es metró.
"tiborcz-ügyben" amiben végül semmiféle bűncselekményt vagy visszaélést nem sikerült megállapítani olyannyira csipkedte magát az olaf, hogy a válsztások előttre pont át tudott nézni több kamionnyi ügyiratot
vagy nem... kit tudja
#13 persze hogy nem sikerült, hisz nem is próbálták, mivel az ügyészség polt peti kezében van, a rendőrség pedig a keresztapa pintér sanyi kezében. Ez a komcsi módi.
Nyilvánvaló a lopás, különben nem mondtak volnak le az elvtársaid a támogatásról. Bár enélkül is nyilvánvaló volt.
1. OLAF kifogással élt a tiborcz üggyel kapcsolatosan, majd erre gyorsan mondta a kormány, hogy na jó, a tiborczosdit felejtsétek el, arra mégse kérünk pénzt, így az OLAF hatáskörén kívülre esett, hiszen ők csak EU-s beruházásokkal kapcsolatosan vizsgálódhatnak.
Ez nem azt jelenti tehát, hogy nincs ügy, hanem egy orbáni beismerő vallomás.
A 4-ws metró hatszor annyiba került, és háromszor annyiba került, mint az azonos paranéterű madridi.
Siker a javából.
Eredetileg meg DBR volt a neve, Dél Buda-Rákosspalota, aminek még értelme is volna.
A centrum alatt egy újabb méregdrága járatnak még nincs.
Utasszám sincs, amivel szintén baja van az Uniónak.
Bp. már nem jogosult EU forrásra, mert GDP szerint már fölötte áll annak a szintnek
#17, NEKI biztosan, láttam a horvátországi kecóját, bár az nyilván apróság.
Ez meg a zord valóság:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!