Szerintetek jobb lenne, ha Európában is az autós kultúrát támogatnák a tömegközlekedés helyett?
Egyedül, ami megmaradhatna, az a piaci alapon működő távolsági, nagysebességű vasúti közlekedés (TGV, ICE, Railjet...stb)Ezek nyereséget is termelnek.
Illetve, ilyen vasútvonalakkal összelehetne kötni a nagyvárosokat, a repülővel is versenyképesek ezek a nagyon gyors vonatok.
A tömegközlekedés veszteséges, sokba kerül az adófizetőknek a fenntartása és sokkal kényelmetlenebb, rugalmatlanabb, mint a személyautós közlekedés.
Rendesen le kellene redukálni, egyes helyeken megszüntetni és helyette felpörgetni az autózást, autópiacot.
Lehetne csökkenteni az autókra, illetve üzemanyagokra kivetett adókat.
Összességében az államnak így is több bevétele lenne, mint most.Ami mehetne útépítésekre, útfelújításokra.
A bankoknak is egy lehetőség lenne, kedvezményes autóhiteleket kínálhatnának.
Aha, állj ki a BAH csomóponthoz, és nézd meg mekkora a kocsisor. Most képzelj el egy tízszer akkorát. Tényleg jobb lenne!
Akkor már inkább az acélbarlangokbeli mozgójárdát fejlesszük ki.
Ami azt illeti az autós kultúra azért nyereséges, mert az út felújítását állami feladatnak tekintik a vasutat valamiért nem.
Nem hiszem hogy 100km-t levezetni kényelmesebb mint ülni és netezni a vonaton.
Tipikus fideszes,jobboldali.
Csak a pénz,pénz,pénz.
A környezetvédelem az meg le van tojva.
Így is rengeteg ember ül egyedül egy autóban.
Na, ebből a szempontból nézve bizony Japán a követendő példa és nem Amerika. Ott mindenhol van legalább egy busz. Azokat az útvonalakat összeköti a vasút ami onnan pedig a Shinkanzenre viszi az utasokat, vagy a reptérre.
Egyébként két megjegyzés. A vasút egészen addig, amíg az okos Ferkóék el nem adták az osztrák államnak a teherszállítást, bizony nyereséges volt. A másik pedig, hogy nálunk a Zala Volán szintén nyereséges volt egészen addig, amíg össze nem vonták a többi, rohadtul veszteséges volántársasággal.
Végül: Kutya kötelessége az államnak fenntartania akár veszteségesen is a tömegközlekedést, mert ha ez nincs, akkor gazdasági fejlődés sincsen. Képzeld el azt, hogy elveszik az összes buszt vidéken. Szerinted ki fog akkor járni dolgozni? Senki. Ehelyett inkább az elavult vasútvonalakat kéne villamosítani és korszerűsíteni, hogy a 44 km-es távot ne 1:10 alatt tegye meg, hanem elég legyen csak fél óra. A kényelmet meg korszerűbb kocsikkal meg lehetne oldani. Ha úgy nézzük, akkor már a GYESEV kocsik is ezerszer kényelmesebbek a MÁVos kocsiknál.
6: Azt meg hogy sikerült összerakni, hogy Fideszes?
Szóval, ha nem generálnák mesterségesen a dugót, akkor 8-12 perc alatt akár az egész városon átmehetnénk!
TEHÁT:
Nem 40-180 percig füstölögne egy kipufogó!
# 9/9 Időpont ma 21:44
Azt ugye nem gondolod komolyan, hogy egy igazi (azaz hozzáértő) közlekedésmérnök ilyen baromságokat beszél? :-D
Amúgy csak meg kell szüntetni a szintbeli kereszteződéseket, a baleseteket, és minden utat végtelen sávossá tenni, mert végtelen sáv végtelen járműkapacitással rendelkezik :-D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!