Ha az EU-nak fontos a fenntarthatóság, miért kezdte büntetni a kínai villanyautó gyártókat?
Teljesen érthetetlenek.
A kínai villanyautók sem olcsók, főleg a jobbak, mint a BYD, viszont elérhetőbbek az átlagemberek, átlag családok számára, mint az európai gyártók termékei.
Ha a fenntarthatóság a fontos, nem szabadna problémát okoznia,hogy milyen embléma van a gépkocsin.A többség számára úgy is csak egy közlekedőedény.
Az európai gyártók gyenge minőséget és kevésbé innovatív villanygépkocsit adnak sok pénzért.Vagyis próbálnak, mert sokan nem veszik meg.
Plusz, egy büntetővám bevezetése, rendkívül szabad piaci versenyellenes.
Illetve, ki hozta az emissziós normákkal kapcsolatos törvényeket, amik megroppantották az Eu-s autóipart?Nem, az EU?
A kínai nem rúg labdába belső égésű technikában.Villanyautóknál viszont igen, ott mindenki 0-ról indult.
A másik érv az állami támogatások.Véletlenül nem EU-s törvényekkel összeegyezhetetlen a vállalatok állami támogatása?Malév is ezért szart be.
Az EU törvénykezés kb, mint egy saját farkába harapó kígyó.Hibát, hibára halmoznak.
A szabad piacok is szent volt az ejrópúniónak, aztán most belenyúlnak.
Addig erőltették ezt a villanyautó-témát, hogy az európai gyárak meghanyatlottak, aztán most vakaróznak, kapkodnak mi is legyen.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!