Kezdőoldal » Politika » Külföldi politika » Miért nem építenek a fenntarth...

Miért nem építenek a fenntarthatóság jegyében egy mágnesvasutat Európa és Kína közé, majd tiltják be a légiközlekedést?

Figyelt kérdés
Minden áruszállítás is történhetne ezen a vonalon, ezzel 100 százalékig kiváltva a Kínából/ba érkező légi áruforgalmat.
2021. febr. 20. 22:28
 1/7 anonim ***** válasza:
100%

Kínából már most is jön vonattal áru.Folyamatosan fejlesztik a kereskedelmi kapacitást.


A mágnesvasút nagyon sokba kerül.Kínában van működő mágnesvasút, kb km 30 hosszú.A Sanghaji belvárost köti össze a reptérrel.

Az egész inkább csak egy presztízsberuházás volt.Kína megmutatta,hogy tudnak ilyet csinálni.


Nagyon sokba kerül egy ilyen megépítése.Plusz a technika még sok kérdést felvet.

2021. febr. 20. 22:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
100%

Miért kéne az áruszállításhoz magnesvasut? Egy hét alatt kényelmesen ideer sima vasúttal is az áru. Vagy hajón 2 hét alatt, ami még olcsóbb.


Repülőn nagyon sokszor csak az amúgy üres rakteret töltik ki a személy szállító járatokon, nincs értelme nem használni a helyet.

2021. febr. 20. 22:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 A kérdező kommentje:
Nem az áruszállításhoz kell, hanem a személyszállításhoz, de ha már megvan a pálya, akkor érdemes ahhoz is azt használni.
2021. febr. 20. 22:50
 4/7 anonim ***** válasza:
100%
Ki tartaná fent? Kínában és Japánban is naponta ellenőrzik ezeket mert a legkissebb hiba is katasztrofális lenne. Egyébként teherszállításra teljesen alkalmatlan
2021. febr. 20. 23:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
100%
Kérdező, szerintem nézz utána kicsit mi a mágnesvasút elve. A teherszállításra pont a teher miatt nem alkalmas és főleg nem ilyen hosszú úton.
2021. febr. 21. 00:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:

Ha az lenne a gazdaságos, akkor már az lenne. Csak hát ekkora távolságban fenntartani egy akármilyen pályát és rajta járművet cibálni (légellenállás is van) többe kerül, és több energiát pazarol, mint a ritka levegőben, szelek szárnyán röpködni.


Az a "fene nagy" forgalom, ami mondjuk egy fél Európa méretű térség, és a világ másik felén egy másik fél Európa méretű térség között folyik, az vetekszik kb. Egy Gyál - Kispest közötti forgalommal, amire egy szaros 10 km-es vasúti pályát se nagyon akaródzik fenntartani senkinek, nemhogy zavaros politikai viszonyok között ugyanennyi ember és árú kedvéért 10 ezer km-nyit. Egyszerűen (még) nem éri meg. Ne hidd, hogy másnak nem tetszene jobban... Nagy távolságú, de gyér forgalmú vasútvonalak is ezért nincsenek bevillamosítva se, egyszerűen többe kerülne a drót, mint amennyi dízelolajat elégetnek. Még nagyobb távolságban meg bármilyen pálya fenntartása többe kerül, mint levegőbe emelkedni. Sajnos azok a buldózerek, amik építenék és időnként újjáéíptenék a pályát és egyéb infrastruktúrát, több környezetterhelést jelentenének, mint a repülőzés maga.

2021. febr. 21. 01:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
100%
Nem Kínáról kell fantáziálni, hanem az EU-n belül kiváltani a félórás repülőtávokat nagysebességű vonatokkal, mint a németeknél. A Ryanair féle kártevőket meg szép lassan leépíteni.
2021. febr. 21. 07:39
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!