Ha az EU-nak fontos a fenntarthatóság, miért kezdte büntetni a kínai villanyautó gyártókat?
Teljesen érthetetlenek.
A kínai villanyautók sem olcsók, főleg a jobbak, mint a BYD, viszont elérhetőbbek az átlagemberek, átlag családok számára, mint az európai gyártók termékei.
Ha a fenntarthatóság a fontos, nem szabadna problémát okoznia,hogy milyen embléma van a gépkocsin.A többség számára úgy is csak egy közlekedőedény.
Az európai gyártók gyenge minőséget és kevésbé innovatív villanygépkocsit adnak sok pénzért.Vagyis próbálnak, mert sokan nem veszik meg.
Plusz, egy büntetővám bevezetése, rendkívül szabad piaci versenyellenes.
Illetve, ki hozta az emissziós normákkal kapcsolatos törvényeket, amik megroppantották az Eu-s autóipart?Nem, az EU?
A kínai nem rúg labdába belső égésű technikában.Villanyautóknál viszont igen, ott mindenki 0-ról indult.
A másik érv az állami támogatások.Véletlenül nem EU-s törvényekkel összeegyezhetetlen a vállalatok állami támogatása?Malév is ezért szart be.
Az EU törvénykezés kb, mint egy saját farkába harapó kígyó.Hibát, hibára halmoznak.
"Az európai gyártók gyenge minőséget és kevésbé innovatív villanygépkocsit adnak sok pénzért.Vagyis próbálnak, mert sokan nem veszik meg"
Itt leírtad a választ. A németnek is el kell adnia a minősíthetetlen szart drágán. Ha jön olcsón jó, akkor senki sem fogja megvenni. Azt meg verd ki a fejedből, hogy majd a német kezd jót gyártani. Ahhoz dolgozni is kéne.
Mert az USA, Európai Unió, India, Kína is rájött már arra, hogy muszáj a saját állampolgárait és gazdaságát megvédeni a kívülről rájuk ömlő késztermékekkel szemben.
Magyarország például nagyon nagy részben autógyártással, összeszereléssel foglalkozik. Sok százezer magyar állampolgár tartja el ebből a családját, a gyerekeit, és ha elkezdünk hirtelen olcsó kínai autókat beönteni a piacra, akkor ezek a gyárak fél, negyed kapacitással fognak csak dolgozni, azaz sok százezer magyar állampolgár lesz munkanélküli, és ki tartja el akkor őket és a családjukat?!
Ez ugyan csak egy szempont ami ellene szól, sokkal több van ennél, de hagyok másnak is.
1#
Jelenleg is japán gyártású autóm van.
Nem az embléma alapján vettem, hanem használhatóság, ár-érték arány alapján.
Miért kell védeni az európai autógyártókat?
Semmi sem tart örökké.Ha nem versenyképes, akkor menjen csődbe vagy vásárolja fel olyan, aki tudja gazdaságosan üzemeltetni.
"Jelenleg is japán gyártású autóm van."
A kérdésed pedig kínai autókról szólt. Az általad említett BYD-t a kínai állam tolja pénzzel és tud versenyképes áron terméket tolni a piacra. A japán márkád gyártóját a japán állam nem tolja pénzzel...
".Ha nem versenyképes, akkor menjen csődbe vagy vásárolja fel olyan, aki tudja gazdaságosan üzemeltetni."
Ez így van. De ha mi egyik-napról a másikra megváltoztatjuk a szabályokat akkor simán versenyképtelenné tesszük a saját cégeinket ami orbitális nagy hiba. A japánok pl nem tudnak normális, modern dízelt gyártani míg az európaiak tudnak. A japánok nagyon jó benzinmotorokat gyártottak eddig is, a hibridek vonalán is vezetőek voltak, benzinmotorok terén viszont az európai gyártók is kimagaslóak. A kínai gyártók mindkettőben gyengék, mivel hiányzik náluk az a 100 év kutatás-fejlesztés ami a másik két piacon megvolt. Az elektromos autókhoz nem volt szükség több évtizednyi fejlesztésre, mivel ezt elvégezték a vasúti járműgyártók Európában és Japánban. Minden amit kicsiben látsz egy elektromos autóban ( az akkut leszámítva ) az műszakilag évtizedek óta fut a vasúton ( ahol kína szintén összelopkodta a német és japán technikát).
Az EU túltolta a zöld irányt és azt mondta: vesszen a belsőégésű és jöjjön az elektromos, csak épp azt felejtették el hogy ezeket nem az EU gyártók gyártják és sem a hálózat sem a villamosenergiatermlő kapacitások nem állnak rendelkezésre... Ez az évszázad hülyesége volt.
"Miért kell védeni az európai autógyártókat?"
Mert úgy adják a mygar GDP 10+%-át, hogy közben nem csinálnak az országból akkulerakatot.
Jézus Mária!!! Még mindig van, aki azt hiszi, az embléma számít! Annak már pár évtizede nincs jelentősége. Csak a pénznek van.
Az ugye ismerős, hogy a villanyautók akkuval tudnak csak működni. Ha ez az akku 100 km-re elég, a kutya se veszi.
Ha most kiszámítod egy rendkívül büdös, olyan trabant minőségű, kellően felcicomázott kényelemmmel rendelkező, 200-zal is hasító autó összes költségét egy ilyen szuper villanyautóéval, akkor az utóbbi nagyjából kétszer annyiba kerül. Csak a kétharmadát nem te a vásárló fizeted. Ha az előállításhoz, működéshez majd a végén a megsemmisítéshez okozott szennyezését hasonlítod össze, akkor a villanyautó úgy tízszeres. Alsó becslés.
De persze ezt te nem hiszed, mert te a gyártók ismertetésnek álcázott manipulációján nevelkedsz. És még sok mindent nem hiszel, mert neked ma ez (mást nem is kapsz) a kényelmes. A tájékozódás fárasztó. És főleg félelmetes. Inkább ma éljünk vidáman, gondtalanul és holnap halunk, mint soká élni fárasztó gondolkodással.
1. Mert egyáltalán nem fontos neki a fenntarthatóság, az csak egy hangzatos szólam, amivel szavazatokat lehet szerezni.
2. Mert valójában egy elektromos autó előállítása jobban károsítja a környezetet, mint egy robbanómotoros autó a teljes élettartama alatt.
3. Mert az EU gyarmattartója, az USA ezt parancsolta.
mi az amit eddig meg tudott oldani az eu? van bármi is?
ezzel a képpel lehetne jellemezni az egész politikájukat:
blob:null/0913ec04-0644-451e-aa2e-d3d4685a4e65
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!