Kezdőoldal » Politika » Külföldi politika » Támogatnátok a belsőégésű...

Támogatnátok a belsőégésű motorral szerelt gépjárművek betiltását?

Figyelt kérdés

Esetleg a mezőgazdaságban, erdőgazdaságban, építőiparban, bányászatban maradhatnának a nagy gépeknél, de a közutakon járó motorkerékpárok, személyautók, teherautók, buszok csak emissziómentesség esetén kapnának forgalmi engedélyt.


-Ennek előnye lenne, hogy nagyon lecsökkenne a közlekedésből származó károsanyag-emisszió, zajterhelés. Csak a gördülésből származó porolás maradna. Az üvegházgáz-emisszió is csökkenne. Az utak sem lennének ilyen zsúfoltak.


-Hátrányként főként az elektromos, akkumulátoros, hidrogénes technológiák magasabb ára, nehézkesebb feltöltése merülhet fel. Az autózás inkább luxussá válna, a szegényebbek számára nem lenne elérhető, főként az EU keleti részein, felénk Szlovákiában, Magyarországon, Romániában, Bulgáriában. A fuvarozás, áruszállítás költségei is nőnének, ami egyéb termékek árát is drágítaná, nőne az infláció, bár ez olyan szempontból előnyös, hogy Nyugat-Európában már régóta a túl alacsony inflációval küzdenek. Környezetvédelmi szempontból az akkumulátorokhoz, elektronikához szükséges anyagok bányászata, azok gyártása, korlátozott újrahasznosítása káros és az elektromosság vagy hidrogén előállítása sem feltétlen környezetbarát.



2021. jan. 30. 22:23
1 2 3
 11/23 anonim ***** válasza:
100%
Ki van építve a megfelelő alternatív infrastruktúra? Nincs. Londonon belül felesleges kocsiba ülni mert drágább mint a metró vagy busz. Egyelőre se Budapest se a magyar vidék egyik része nem tart itt
2021. jan. 31. 03:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/23 anonim ***** válasza:
95%
Ilyesmit csak szellemi fogyatékosok támogatnak.
2021. jan. 31. 06:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/23 anonim ***** válasza:
100%

"Esetleg a mezőgazdaságban, erdőgazdaságban, építőiparban, bányászatban maradhatnának a nagy gépeknél, de a közutakon járó motorkerékpárok, személyautók, teherautók, buszok csak emissziómentesség esetén kapnának forgalmi engedélyt."


És kihagyod a repülést és a hajózást, ahol megkötés sincs a károsanyag kibocsátásra, viszont betiltanád mindenhol ahol amúgy is közelít az a nullához. Sikerült alátámasztanod előző állításom. :)

2021. jan. 31. 06:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/23 anonim ***** válasza:
100%
Hadd kérdezzem már meg, hogy miért szeretnéd betiltani? Ha környezetvédelmi okokból akkor az annál lényegesen környezetszennyezőbb és károsabb elektromos autókra cserélnéd le? Nem tűnik ez az ürülék rendkívül alapos felképelésének?
2021. jan. 31. 06:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/23 anonim ***** válasza:
83%

"új vasútvonalakat építenék, amikre a kamionok rá tudnának menni és keresztük tudnának haladni az országon. Az angolok és a franciák között most is van ilyen."


Ott is csak azért van, hogy átkeljenek a csatorna alatt, köze nincs ahhoz hogy áthaladna az országon.

2021. jan. 31. 06:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/23 anonim ***** válasza:
93%

Nem kell betiltani. A rendszeresen szigorodó szabályozások így is az elektromos autók készítése felé terelik az autógyártókat.

Az átlagembereket nem érdekli, hogy milyen hatása van a környezetre. Csak azért foglalkoznak ezzel, mert a sajtó is ezzel foglalkozik.

Az átlagembereket egy valami érdekli és ez az ár. Ha az elektromos autó legfeljebb ugyanolyan árban lesz kapható mint a nem elektromos és olcsóbban lehet fenntartani, ha olcsóbb lesz a Km költsége, akkor az elektromosat fogja választani. Ugyanígy a cégek is.

2021. jan. 31. 07:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/23 anonim ***** válasza:
33%
Lenne neki előnye is meg hátránya is. Én inkább azt a fajta rendszert szüntetném meg ami drága hazánkban jellemző, hogy az összes 1000 éves szétrohadt Suzukit meg Opelt simán átengedik a műszaki vizsgán 10 ezerért zsebbe. De nyilván az elektromos autó is bizonyos tekintetben jó autó. Egyébként még a Kósa is megmondta, hogy a Hidrogén az sokkal jobb mint a mostani motorok csak még nem fejlődött ki rendesen.
2021. jan. 31. 08:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/23 anonim ***** válasza:
92%
Túl korai még.
2021. jan. 31. 08:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/23 anonim ***** válasza:
100%

Ez a betiltósdi teeljesen felesleges. A konflis, meg a lovas szekér is kiment a divatból, miként a nagy vitorlás hajók és gőzmozdonyok is.


Csak ehhez a belsőégésű motoroknak annyit kellett fejlődniük, hogy a felhasználók több fantáziát lássanak bennük, mint a régi technikában.


Hiába erőltetik az elektromos autókat, ha mindeközben egy feltöltéssel 600-700 km-t nem tudnak teljesíteni, és nem lehet mondjuk 5 perc alatt fullra tölteni az aksikat.

Majd ha az elektromos energia tárolását és a tárolók gyors újratöltését megoldják, akkor lehet tiltani. Viszont akkor már nem lesz rá szükség.

2021. jan. 31. 09:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/23 anonim ***** válasza:
92%

Akkor térjünk vissza az elektromos autókra ha megfizethetők lesznek 600 kilométeres hatótávval 10 perces töltési idővel.

És a 600 kilométert télen, 130-al is tudja ne csak nyáron laborkörülmények között mint a mostaniak.

2021. jan. 31. 10:13
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!