Putyin és az orosz vezérkar valóban irreálisan sokat vár el az orosz légierőtől és ez okozza sorozatos baleseteket?
Alig másfél hónap alatt hat gépet vesztettek, két Tu-95-öst, két MiG-29-est egy Szu-24-est és egy új Szu-34-et.
Több teóriát is olvastam, miszerint a magyarázat szimplán annyi, hogy hirtelen sokkal többet kellene repülnie az orosz madaraknak, hogy "ráijesszenek" a NATO-ra, csak közben erre sem a hajózószemélyzet sem a géppark nem alkalmas.
Állítólag rengeteg tapasztalt pilóta szerelt le és ment át a civil szférába, a fiatalok meg évi alig 20-30 órákat repültek eddig, és most sorra követik el a hibákat és törik a gépeket.
Ha ez önmagában nem lenne elég, az orosz géppark nagyon kivénhedt, a repülők többségét még a Szovjetunió idején gyártották, és egyszerűen már nem bírják úgy az igénybevételt, amit most elvárnának tőlük.
olyan verzió is van, hogy pótalkatrészből sincs elég, ami van pedig silány minőségű, így ez a három, tehát rossz karbantartást, öreg géppark, tapasztalatlan személyzet együtt okozza a sorozatos "eseményeket".
Végezetül, szerintetek erre lépni fog az orosz vezetés, vagy továbbra is meg akarja játszani a "szuperhatalmi" státuszt egy szó szerint széthulló légierővel?
Putyin valami mesevilágban él, ahol az oroszok a világ urai.
Majd pofáraesik, amikor kiderül, hogy nem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!