1/14 anonim válasza:
Mert már az van és másra átállni rettenetesen drága lenne. Amcsi high-techet akkor sem kapnánk ha lenne rá pénzünk.
4/14 anonim válasza:
Venni nem tudnak, lízingelni meg csak a Saab lízingel.
5/14 PMC Wagner válasza:
"Ócó kínai tán jobb?"
Az igazából drágább is.
6/14 anonim válasza:
4# De tudnak... 2028-ra tervezik lecserélni és generációt is akarnak váltani
7/14 anonim válasza:
Gondolom az ö cégük ajánlotta a legtöbb kenőpénzt hogy tőlük vegyenek.
8/14 anonim válasza:
6
Továbbra is lízingelni fognak, nem lesz csere csak update mert továbbra sem telik rá. Az update-re is csak úgy futja hogy azzal zsarolták a svédeket a NATO csatlakozással kapcsolatban hogy olcsóbban kell adniuk.
9/14 Salamon Bálint válasza:
2028-ban már el kell gondolkodni az 5gen beszerzésén; íme a jelenlegi választék.
- FCAS (tervezés alatt, Dasault-Airbus-Indra, ?2045-)
- GCAP (tervezés alatt, BAE-Mitsubitshi-Leonardo, ?2035-)
- KF-21 Boramae Block 3 (KAI, 2026-)
- TF Kaan (első repülés megtörtént, TAI-Saab-BAE, 2030-)
10/14 anonim válasza:
#9: az első kettő 6-gen lesz, ha elkészülnek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!