A 90 es években vezethetett valaki helikoptert 20 évesen a
katonaságban?
Figyelt kérdés
A szomszédom henceg, hogy ilyen meg olyan helikoptert vezethetett, amikor a 90 es évek végét írtuk. Mutatta is a képet. Én elhiszem, hogy benne ülhetett, de, hogy a katonaságon 20 éves korában vezezhette abban kételkedem. Szerintetek tényleg ő lehetett a pilóta?
Már így leírásból is tipikus kamigépnek hangzik. :D
2023. szept. 11. 19:28
Hasznos számodra ez a válasz?
2/11 anonim válasza:
*kamu
2023. szept. 11. 19:28
Hasznos számodra ez a válasz?
3/11 anonim válasza:
Természetesen.
2023. szept. 11. 19:30
Hasznos számodra ez a válasz?
4/11 anonim válasza:
Szerintem is kamu.
2023. szept. 11. 19:30
Hasznos számodra ez a válasz?
5/11 A kérdező kommentje:
Bocsánat én nem szeretnék senkit áztatni, de nekem kamunak tünik az állítása. Mi kellett ahhoz, hogy valaki helikoptert vezethessen "zöldfülűként"?
2023. szept. 11. 19:39
6/11 anonim válasza:
Kérdező! Hány éves most a szomszédod? A katonák egyébként nagyon sok hadi járműben pózoltak és fotozták egymást, és küldték az otthoniaknak, de nem az a korszak volt, hogy vezethették is. Sőt szerintem régen sem csak őgy ment ez. Egyértelműen hazudik a kis rambo szomszédod.
2023. szept. 11. 19:44
Hasznos számodra ez a válasz?
7/11 anonim válasza:
Legalább 4 éves katonai fősuli hogy repülhessél, úgyhogy nem jön ki a matek a 20 évre. A másik, hogy mezei honvédnek esélye se volt az ilyen technikához, legfeljebb lerakhatta bevonulás előtt az MHSZ-nél a "C" jogsit, és nyomhatta két lábbal a krazban a gázpedált.
2023. szept. 11. 19:45
Hasznos számodra ez a válasz?
8/11 anonim válasza:
Na ja, ha azt mondja, hogy C vagy D kategória ott esett le, oké, de a helikopter fősuli.
2023. szept. 11. 20:21
Hasznos számodra ez a válasz?
9/11 anonim válasza:
Középiskolai osztálytársam helikopter pilóta lett. Eredetileg vadászpilótának akart menni, de onnan kihullott az alkalmasságin. A középiskola 3-dik osztály közepe felé voltak nálunk toborozni (1983), akkor jelentkezett, még nem volt 17. Az utolsó évben voltak napok (havonta 3-4), amikor nem jött suliba mert a katonaságnál volt. Hétvégéit, és a teljes nyári szünetet 3-dik után (üzemi gyakorlatra sem jött) a seregben múlatta. Érettségi után egyből be is vonult, kőkeményen nyomták neki az oroszt is az elméleti és gyakorlati oktatással egyetemben. Ez ment kb fél évig, akkor le kellett vizsgázni oroszból és aki jó eredménnyel letette, azt már vitték is ki egy orosz bázisra. Na ott ha lehet még keményebben ment a kiképzés, természetesen már csak oroszul. Nagyjából egy év után kezdtek helikoptert vezetni az orosz oktató mellett és kb még két év volt, hogy a kiképzést lezárták és hazajött a honvédséghez mint harci helikopter pilóta. Szóval ő már 20 éves kora előtt vezetett Mi 8-at és Mi 24-et...
2023. szept. 11. 20:41
Hasznos számodra ez a válasz?
10/11 anonim válasza:
Ahogy a #9-es írta esetleg... de ehhez már 17 éves korától kezdve vitorláznia kellett, s végigmenni a sorrenden - kisgép, majd utána átképzés forgószárnyasra. S ez nem egy 1-2 éves sorállományú történet. Nem igazán lett volna buli hosszú évek alatt kiképezni valakit, hogy utána egy év múlva hastala vista leszereljen és elmenjen teszem fel autószerelőnek, vagy traktorosnak a TSZ-be.
Hozzáteszem aki pilótaként szerelt le (nem sorállományként!!!), az utána is pilótaként dolgozott a civil életben (mg. pilótaként, vagy a MALÉV-nél). Mivel is foglalkozik az ismerősöd?
Ja és a '90-es évek vége... alig volt pénz a technika üzemeltetésére, már kiképzett, tapasztalt pilótából viszont rengeteg volt. Az ő kötelező repülési óraszámukat is alig bírták megugrani nemhogy zöldfülűeket reptetgessenek.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!