Kezdőoldal » Politika » Egyéb kérdések » Szerintetek jogosan kér el a...

Szerintetek jogosan kér el a BKK 9500 ft-ot havonta bérletért, amikor a szolgáltatás minősége iatt még a diákbérlet is csak épphogy megéri?

Figyelt kérdés
2018. aug. 18. 08:52
1 2 3 4
 21/35 anonim ***** válasza:
79%

Nekem semmi bajom a szolgáltatással. Jön a jármű időben, megállókat bemondja, nem rossz a higiénia, és a sofőrök 90%-a megvár, ha látja, hogy szeretnéd elérni a járatát. A járművek viszonylag újak vagy felújítottak, nagyon ritkán maradnak ki, és egyre kevesebben vezetnek állat módjára. Plusz a BKK Futár is egész használható, de a lassított mobilnettel sokszor nem tud mit kezdeni. Mindezeket egy igencsak külvárosi részen tapasztalom, a pesti oldalon.


Nyilván örülnék, ha mondjuk fele ennyi lenne a bérlet, de nem számoltam utána, mire kérnek el ennyit.


Hogy azért a dolgok másik feléről is legyen szó...

Elő szokott fordulni, hogy rossz a buszon a klíma. Ezzel semmi bajom, minden elromlik egyszer-egyszer. De hogy melyik ökör állat találta ki ezt a lövőrés méretű ablakrendszert... Kinyithatod az összeset, akkor sem fog bejutni semmi levegő. Jegyzem meg, minden modern jármű ilyen, szóval ezért nem teljesen a BKK-t okolom. A másik pedig, hogy néhány járaton erőltetik vasárnaponként a szóló buszt a csuklós helyett, holott vasárnap sem utaznak kevesebben.

2018. aug. 18. 10:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/35 anonim ***** válasza:
10%
Természetesen nem. Csúcsidőben minden járat ritkábban jár a kelleténél (és a meghirdetettnél), a járműpark az egyik legöregebb Európában, több jármű és vonal életveszélyes állapotban van, eső idején a fél város megbénul, bunkók az ellenőrök, stb. Ehhez a balkáni szintet alulról közelítő színvonalhoz viszont európai jegyárak társulnak.
2018. aug. 18. 10:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/35 anonim ***** válasza:
84%

"Ehhez a balkáni szintet alulról közelítő színvonalhoz viszont európai jegyárak társulnak"


Az előtte lévőhöz nem is írok semmit, hazugság.


Balkáni szintet alulról?

Talán ismered a bolgár vagy a román járatokat? :D

Európai jegyárak?


Hol? :D10 ezer forintból te sz art se veszel mondjuk Londonban vagy bárhol.

2018. aug. 18. 10:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/35 szántóvető ***** válasza:
56%

még mindig páros lábbal kell leugrani a troliról esőben? [link]

vagy már modernizálták a gépparkot azóta?

2018. aug. 18. 10:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/35 anonim ***** válasza:
44%

#21

Tényleg baromság az a kisméretű ablak, viszont már tapasztaltam annyit, hogy tudjam, ha ennél nagyobbak lennének - vagyis átférne rajtuk egy ember - akkor rengeteg baleset lenne abból, hogy megpróbál rajta be vagy kimászni valaki, netán kidobnak rajta valakit vagy kiugrik magától menet közben. Sajnos a buszgyártók tapasztalat alapján készítik az ablakokat ilyenre, mert nem akarják, hogy őket pereljék utána ha valaki mégis kiugrik/kidobják.

De ettől még meg lehetne másféle módon oldani, csak az többe kerül - mint a légkondi.

2018. aug. 18. 10:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/35 anonim ***** válasza:
29%

Kérdező:

Nem arról van szó a BKK esetében, mint egy étteremnél, hogy haburgert akarsz, akkor kérsz egyet, kifizeted és utána jogosan reklamálhatsz ha száraz volt a zsömle vagy nincs benne saláta. A budapesti közlekedési rendszer MÁR valamilyen, ezt kell folyamatosan működtetni napi több millió utassal és közben karbantartani is és fejleszteni is. Budapesten éppen azért van mindig valahol útlezárás, elterelés vagy éppen az M3 pótló buszok közlekedtetése, mert MOST folyamatosan mennek a fejlesztések, újítások, éppen annak érdekében, hogy te utána könnyebben és jobb körülmények között utazhass.

Budapestnek volt 20 éve, amikor szinte semmi érdemleges munka nem történt a városi közlekedésben. Ez a 20 év arra volt elég, hogy minden leromoljon, elöregedjen és elérje a teljesítőképessége határát. 2010-óta, amióta Tarlós a főpolgármester, indultak meg ezek a dolgok. Legelőször azt kellett végre megcsinálni, ami rengeteg pénzbe került, a 4-es metrót. Abból a pénzből amit végül összesen fizetni kellett rá a teljes felszíni közlekedést helyre lehetett volna hozni - majdnem 400 milliárdról van szó. Ehelyett ez csupán egy metróvonal építését jelentette, ami ugyan fontos és jó is, csak kevés ebből a pénzből és a 20 év alatt.

2010 őszén kellett elkezdeni a városi tömegközlekedés átszervezését és azóta folyamatosan építik át a vonalakat, vesznek új szerelvényeket, buszokat. nagyon sok dolog készült már el, de tényleg nem elegendő. Most még mindig azt csinálják amit korábban kellett volna megtenni.

Közben pedig nem emelkedett a bérleted ára, hanem picit csökkent is, holott már 7 év eltelt.

ne azt nézd, hogy mi van máshol, mert ott nem kell behozniuk 20 évnyi lemaradást és fizetniük a bérlet árából azt a sok kidobott pénzt is amit pl. a 4-es metróra költöttek, hanem hogy abból a közlekedési helyzetből és bérletárakból hova jutott el mostanra a város. Nem fizetsz többet de már sokat javult a közlekedés.

Családommal nekem is sokat kellett Budapesten közlekednem a rendszerváltás után, reggel csúcsidőben csak úgy lehetett utazni a metrón, mint a japánoknál. Valaki betolta a tömeget és imádkoztál hogy az összes gyerekeddel egyszerre tudj leszállni és ott ahol akarsz. Tehát jobb sosem volt, csak elmaradt az, hogy FOLYAMATOSAN jobbá tegyék. Most teszik, de ehhez idő és sok-sok pénz kell. Pl. a te bérleted ára is.

Tudod, hogy miért nem kellett emelni a bérletárakat, miért van, hogy 2010-ben 320Ft volt egy vonaljegy, most 350, de a bérletárak 9800Ft/3850Ft (felnőtt/diák) helyett most 9500Ft/3450Ft? Mert többen fizetik be, jobb az ellenőrzési rendszer ÉS rengeteget tesz hozzá a városi és állami költségvetés is. Ezek az árak még arra sem elegendőek, hogy fedezzék a közlekedés mostani eszközállományának működtetését, nemhogy ebből új buszokat, villamosokat vegyenek vagy felújítsák a metrót. Te még sem fizetsz ennél többet, mert máshonnan teszik oda rá a pénzt. Mert kell, a közlekedés létfontosságú és a közösségi közlekedés az közösségi fenntartást igényel.

A szolgáltatás minősége adott, olyan amilyen van. Tudsz mást helyette?

Amit választhatsz helyette, az a taxi, a saját autó vagy a bicikli. Nekem testvéreim sokáig biciklivel közlekedtek Budapesten, nagy távolságokra is, mert nekik az jobban megérte. Hamarabb beértek Budáról az Állatkerthez, mint én kocsival a családommal a városhatártól. De ha mindenképpen a tömegközlekedésre van szükséged, akkor nincs olyan, hogy "jogosan kér el" ennyi pénzt a BKK vagy "megéri", vagy kifizeted vagy nem használod. Ennyi.

Ne a mostani városvezetésen kérd számon azt, amit előttük 20 évig nem csináltak meg az elődeik, hanem inkább nézz utána tételesen, mennyi mindent elvégeztek már ez alatt a 7 év alatt és ez alapján mondj véleményt. Ahogy a mondás is tartja: szarból nem lehet várat építeni, vagy mint a másik: hozott anyagból kellett dolgozni.

2018. aug. 18. 11:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/35 anonim ***** válasza:
Meg lehet oldani a kis ablakon is azt hogy kidobnak valakit csak tobb munka lesz mert elotte fel kell darabolni, de egy kisgyereket siman kidobsz, innentol ez mar megint csak egy kifogas.
2018. aug. 18. 11:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/35 anonim ***** válasza:
Természetesen jogosan. De ha nem tetszik mehetsz gyalog is.
2018. aug. 18. 11:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/35 anonim ***** válasza:
12%

"10 ezer forintból te sz art se veszel mondjuk Londonban vagy bárhol."


10 ezer forint két doboz cigi, azt meg egy nap alatt elszívja. Ha havi ennyi a bérlet akkor nagyon megéri.

2018. aug. 18. 12:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 30/35 anonim ***** válasza:
55%
Ha neked nem eri meg az árát a bérlet, válassz más, olcsóbb megoldást. Peldaul kerékpározhstsz is.
2018. aug. 18. 12:56
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!