Azért az autópálya önmagában nem oldja meg a problémákat. Ha így lenne, akkor tele lennénk nagy városokkal: Miskolc, Nyíregyháza, Debrecen, Kecskemét, Szeged, Pécs, Nagykanizsa, Tatabánya, Győr mind autópálya mellett fekszik.
Az osztrák nagyvárosok populációja 180-250 ezer között van (Graz, Salzburg, Linz), illetve 100 ezret eléri még Innsbruck.
Győr, Debrecen, Szeged, Miskolc és Pécs népessége alig marad el ettől, mind 150 ezer fölött vannak, Nyíregyháza kicsit kisebb, de a 100 ezret az is eléri.
Tehát nálunk kicsit kisebbek a nagyvárosok, mint Ausztriában. A két főváros ugyanakkora. Kicsi guglizással megtalálhatók voltak ezek az adatok.
Talán nem a városok elhelyezkedése számít..
Csak a saját védelmemben kérdezném a Budapestieket:
Titeket érdekel, hogy Baranya-megyében milyen állapotban vannak az utak, amikor TI sosem jártok rajta?
Szívesen adjátok az adótokat olyan utak fenntartására/építésére/javítására amit TI sosem használtok? (Nem autópályáról beszélek, hanem alsóbb rendű utakról)
Ezeet az útállapotos vitákat annyira bírom.
Vidéken és pesten is ugyanúgy vannak szar utak, legyen szó a pesti belvárosról vagy az utolsó kis 10 fős faluról.
És összességében nem egymást kell fújolni, meg hogy "jajj a 4-es metró miatt nincs bugacpusztán frissen aszfaltozott bekötőút"...ez mind f@szság.
Egy metróépítésnél tudomásul kell venni hogy egy drága beruházás, viszont szükséges. És globálisan nézve, pl nálunk, egy utcán mondjuk végigmegy napi 100 ember...egy metrón szerelvényenként több ember utazik, és sokkal jelentősebb tömegeket tud megmozgatni, amire egy budapest méretű városnak szüksége is van.
Most nem a 4-es metrót védem, szó nincs róla, de nekem legtöbbször az jön le (ami kb bármikor a magyar emberről) hogy ebben az országban mindenki csakis a saját érdekét nézi, és azt hogy neki jó legyen, és még véletlenül sem gondol bele abba hogy rajta kívül más is létezik.
Az autópályának is mgvan a maga szrepe, pl hogy az országon áthaladó árúforgalmat gyorsítja, plusz mióta megépült az M3-as, nem a mi városunk közepén halad át a teherforgalom 90%-a.
Plusz ott van a politika, a 4-es metró is egy rablás, de pl ahol lakom, az ottani képviselőnek az elmúlt pár évben lett egy elkerített kis magánterülete a felvásárolt telkekből, mesterséges tóval, üdülőházzal, teniszpályákkal, aszfaltozott úttal...holott a településen az utak minősége elég katasztrofális....szóval a pénz megy vidékre is, csak időközben "eltűnik"
Ezzel csak arra akartam rámuttni, hogy nem mindig csak egymásra kéne mutogatni hogy pest vs vidék....de ti tudjátok.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!