HA a 4-es metróba ölt pénzt a felszíni közlekedés fejlesztésére fordították volna, legalább lenne valami normálishoz közelítő tömegközlekedés Bp-n!
Sajnos presztizskérdést csináltak belőle!
Apropó láttátok már, hogy a pár éves Combino-k már rozsdásodnak?
Igen, szükség van rá, nekem például pont jól fog jönni, ha elkészül. Még legalább 2 metró kellene ahhoz, hogy jelentős mennyiségű embert vigyen el a felszíni közlekedésből.
Pénz van rá, gondoljunk csak a mol-részvényekre, drágábbak voltak, mint a négyes metró.
Fogalmam sincs, csak azt tudom, hogy MO lakosságának kb 10%-a él Budapesten és a maradék 90% is a 4-es metrót nyögi.
Nem vagyok Budapesti ezért az én érdekem az lenne, hogy a meglévő utakat felújítsák és szükség esetén újakat építsenek. Ezzel viszont senki sem foglalkozik.
Utolsó, te hol élsz?? :D
Budapesten kb. kétmillióan laknak, meg még ugyanennyien ingáznak be nap mint nap, de legalább heti rendszerességgel. Ez hol 10%, amikor az ország lakossága alig 10 millió? :D
Még ha pontatlan adatokat is közölt, akkor is egyetértek az utolsó előttivel!
Mármint hogy nem csak a 4-es metróra kéne koncentrálnunk, hanem a vidéki utakat is jó lenne ha felújítanák... De ettől még szükségesnek tartom a 4es metrót...
De hát egy csomó autópálya épült vidéken. Nálunk egy vagy két éve csinálták talán meg. Megjegyzem egyszer utaztam rajta, csúcsidőben, és töküres volt. Budapesten meg az éjszakai buszokra is alig lehet fölférni.
Na mindegy, értem én a problémát, csak nem tetszett az, amit az előző írt, mivel szerintem nem pontatlan adatok voltak, hanem csúsztatás. Arra meg nagyon ki van hegyezve a fülem, főleg az utóbbi időben :S
Magyarország nagy baja hogy egyetlen egy városa van Budapest...Nem úgy van mint pl Ausztriában hogy van Bécs , Grátz, Innsbruck,Salzburg... Hanem csak Budapest... Az egyetemisták túlnyomó többsége Pécs-Budapest közt választ... Amíg nem érint egy várost egy autópálya, addig nem is megy oda egy igazán nagy cég sem...
Vasút... vicces hogy Franciaországban az emberek akkor használják vasutat ha sietnek valahova, nálunk meg akkor ha már a bicikli is defektes.... Nem kéne TGV-t építeni, csak egyszerűen haladni a korral.. Mikor átadták a Pest-Vác vasútszakaszt, kevesebb idő alatt tette meg a vonat mint ma... kb...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!