Kezdőoldal » Politika » Egyéb kérdések » Szükségünk van a 4-es metróra?

Szükségünk van a 4-es metróra?

Figyelt kérdés
[link]
2011. nov. 20. 19:01
1 2 3
 11/24 anonim ***** válasza:
47%

HA a 4-es metróba ölt pénzt a felszíni közlekedés fejlesztésére fordították volna, legalább lenne valami normálishoz közelítő tömegközlekedés Bp-n!

Sajnos presztizskérdést csináltak belőle!


Apropó láttátok már, hogy a pár éves Combino-k már rozsdásodnak?

2011. nov. 20. 20:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/24 anonim ***** válasza:
Hát... Kb. már a 60s évek óta tervezik, a 70s években már az 5-ös metró tervei is megvoltak és már a 6-s metrón is el kezdtek agyalni :D Álmodozni jó :D
2011. nov. 20. 22:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/24 anonim ***** válasza:
Az a baj, hogy a koncepció túl régi, túl elavult, és mire meglesz az egész (ha meglesz), még inkább elavult lesz majd. Metrót nem évtizedek alatt kell építeni, mert változnak a város igényei, az emberek szokásai, minden, hanem egy évtizeden belül létre kell hozni. Amennyi pénzt erre költöttek, abból ki lehetett volna építeni egy normális felszíni közlekedést. Az autók pedig nem akkor fognak eltűnni, ha a buszokról metróra szoktatjuk az embereket, hanem akkor, ha az autókból ülnek át tömegközlekedésre az emberek. De ehhez olyan állapotú tömegközlekedésre volna szükség. És erre kellett volna költeni, nem 4-es metróra.
2011. nov. 20. 23:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/24 anonim ***** válasza:

Igen, szükség van rá, nekem például pont jól fog jönni, ha elkészül. Még legalább 2 metró kellene ahhoz, hogy jelentős mennyiségű embert vigyen el a felszíni közlekedésből.

Pénz van rá, gondoljunk csak a mol-részvényekre, drágábbak voltak, mint a négyes metró.

2011. nov. 21. 09:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/24 anonim ***** válasza:
0%

Fogalmam sincs, csak azt tudom, hogy MO lakosságának kb 10%-a él Budapesten és a maradék 90% is a 4-es metrót nyögi.

Nem vagyok Budapesti ezért az én érdekem az lenne, hogy a meglévő utakat felújítsák és szükség esetén újakat építsenek. Ezzel viszont senki sem foglalkozik.

2011. nov. 21. 15:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/24 anonim ***** válasza:
100%

Utolsó, te hol élsz?? :D

Budapesten kb. kétmillióan laknak, meg még ugyanennyien ingáznak be nap mint nap, de legalább heti rendszerességgel. Ez hol 10%, amikor az ország lakossága alig 10 millió? :D

2011. nov. 21. 18:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/24 bumbi02 ***** válasza:
100%

Még ha pontatlan adatokat is közölt, akkor is egyetértek az utolsó előttivel!


Mármint hogy nem csak a 4-es metróra kéne koncentrálnunk, hanem a vidéki utakat is jó lenne ha felújítanák... De ettől még szükségesnek tartom a 4es metrót...

2011. nov. 21. 19:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/24 anonim ***** válasza:
100%

De hát egy csomó autópálya épült vidéken. Nálunk egy vagy két éve csinálták talán meg. Megjegyzem egyszer utaztam rajta, csúcsidőben, és töküres volt. Budapesten meg az éjszakai buszokra is alig lehet fölférni.


Na mindegy, értem én a problémát, csak nem tetszett az, amit az előző írt, mivel szerintem nem pontatlan adatok voltak, hanem csúsztatás. Arra meg nagyon ki van hegyezve a fülem, főleg az utóbbi időben :S

2011. nov. 21. 19:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/24 anonim ***** válasza:
A vidék fejlesztéséhez kell autópálya, de ami nálunk van, az már túlzás. Szerintem ha már vidéki fejlesztés, akkor esetleg a vasutat kéne rendbe rakni. Megjegyzem olyan fővonalon, mint a Balaton déli partja csak egy vágány van. És azért volna itt tennivaló bőven. A korszerű vasúti közlekedésre kellett volna koncentrálni, de hát mégiscsak a benzinből van jövedéki adó...
2011. nov. 21. 20:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/24 bumbi02 ***** válasza:

Magyarország nagy baja hogy egyetlen egy városa van Budapest...Nem úgy van mint pl Ausztriában hogy van Bécs , Grátz, Innsbruck,Salzburg... Hanem csak Budapest... Az egyetemisták túlnyomó többsége Pécs-Budapest közt választ... Amíg nem érint egy várost egy autópálya, addig nem is megy oda egy igazán nagy cég sem...



Vasút... vicces hogy Franciaországban az emberek akkor használják vasutat ha sietnek valahova, nálunk meg akkor ha már a bicikli is defektes.... Nem kéne TGV-t építeni, csak egyszerűen haladni a korral.. Mikor átadták a Pest-Vác vasútszakaszt, kevesebb idő alatt tette meg a vonat mint ma... kb...

2011. nov. 21. 21:57
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!