Nálunk is lehetne bezárások helyett modern vasútvonal,
amiről Rossi beszél, ha Orbánék nem lopnák el a
pénzeket?
Figyelt kérdés
Egyébként Litvánia vasúti közlekedése rendkívül fejlett, többnyire kétemeletes, modern vonatok járják az országot, így nem volt nehéz Vilniusból Kaunas felé tartó vonatot találni, a menetidő nagyjából másfél óra volt.
Még mindig nem képesek felfogni, hogy ha egy országban rendeleti kormányzás van, akkor mindenért az felelős, aki a rendeleteket hozza!
Ezért állunk itt.
2023. okt. 18. 12:30
Hasznos számodra ez a válasz?
12/28 anonim válasza:
10! Tudod mióta mennek el a jó szakemberek a MÁVtól? Csak kindig van valaki, akivel betörők a lyukat, aki azt mondja "megoldjuk valahogy"...
2023. okt. 18. 12:31
Hasznos számodra ez a válasz?
13/28 A kérdező kommentje:
11. Igaz, de nem csak a rendeleti kormányzás alatt kezdődtek itt (és minden más területen) a gondok. Sőt nem csak ez alatt a kormány alatt, de ők tették érte a legtöbbet.
2023. okt. 18. 12:34
14/28 anonim válasza:
A stadionok árából gondolom jelentős fejlesztéseket lehetett volna végrehajtani a vasúton. Mindegy, "ez a vonat már elment"... :D
Minden esetre most lendületet kap a vasútfejlesztés, hogy sikerült kiiktatni az ellenék gáncsoskodását.
2023. okt. 18. 12:48
Hasznos számodra ez a válasz?
16/28 anonim válasza:
Privatizálni kell a MÁV-ot, mert a fideszesek idióta tolvajok.
2023. okt. 18. 12:51
Hasznos számodra ez a válasz?
17/28 anonim válasza:
#15
Biztos? Nem a megszüntetés?
2023. okt. 18. 14:52
Hasznos számodra ez a válasz?
18/28 anonim válasza:
#9. Csak nem egy érintett dolgozóba futottam bele!? :D Menj már amúgy a fenébe, mintha ez lenne a gond a MÁV-val, nem is az, hogy egy elb.szott szocialista nagyvállalat 2023-ban, ahol nyugodtan lustálkodhat meg elqrhat mindenki mindent egész nap, akkor is pont ugyanúgy jön a fizetés meg a bónuszok, mint eddig. Nyilván nem a MÁV-tól elvárt ennek a problémának a megoldása, hiszen a békák tök jól elvannak a mocsárban (természetesen nem a jegykezelőről, meg a mozdonyvezetőről beszélek).
2023. okt. 18. 14:52
Hasznos számodra ez a válasz?
19/28 anonim válasza:
18! Egy olyanba futottál bele, aki mondjuk annyit átlát, hogy egy egyvágányos vasúti pályán, ahol vannak 30kmes állomasközök, ott nem túl okos óránként irànyonként megpróbálni három vonatot áttolni! Mert ahol bármi apró csúszás van, akkor az összes vonat menetrendje összeomlik "átvett késèsnek" hívják...na ilyesmi a minisztériumot nem érdekli! Óggyátokmeg! Hogy nem lehet? Kit érdekel. aztán meg jössz te -meg a sok "okos"-ezzel a vízfejes szöveggel, miközben a valóság, hogy az elvárások egyszerűen irreálisok!
Ma szinte minden fővonalon kétszer, egyes helyeken NÉGYSZER annyi vonat közlekedik, mint tette azt 30 éve! Miközben nem költenek kétszer meg négyszer annyit a pályára vagy épp a gördülőállományra, mint 30 éve...
Mondom az a csoda, hogy eddig ez így működött.
2023. okt. 18. 17:03
Hasznos számodra ez a válasz?
20/28 anonim válasza:
#19. Megértelek, de olyat ez a kormány (amúgy nagyon bölcsen) soha nem csinál, hogy azelőtt kezdené el önteni a pénzt (a MÁV esetében konkrétan egy feneketlen kútba), mielőtt jelentősen átalakítaná azt. Nem tolzogatni-foldozgatni kell ezt a szart, hogy na csak mindig még egy kicsit kibírjon, hanem újraszervezni az egész kócerájt hatékonysági és megtérülési alapon, végrehajtva a rendszerváltást végre itt is. Mellesleg számos olyan dolog is félrement a MÁV-nál, ami pont nem pénzkérdés lenne, az apróságok szintjén is látszik, hogy úgy szar az egész, ahogy van.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!