A Toroczkai-kormány újra nyitná a Fidesz által bezárt vasútvonalakat?
Nem kérdező
A pénz az nagy úr és hiába volt 13 éve a fideszben is erős szándék a vasútvonalak újranyitása, hiszen párat vissza is hoztak abból amit előtte a szocik bezártak, ha egyszer nincs elég utas, nincs ember aki ott dolgozzon, akkor nem fog menni.
Sok településen csak buszközlekedés van. Tényleg kényelmetlenebb lesz az ott lakóknak, hogy meg kell szokni a vasút helyett a buszos közlekedést, de máshol is működik. Aztán majd rájönnek, hogy valóban jó, hogy nem a vasútállomástól vasútállomásig közlekedés az egyetlen, hanem jó lehet az is ha buszmegállótól buszmegállóig utaznak, ami lehet hogy jobb helyen is van a vasútnál.
30-40 ember elfér egy buszon is és sokkal kisebb a költsége.
Ha csak azt veszem hogy a busznál nem kell fenntartani a vasúti pályát a személyzettel.
Erre a felvetésre kaptam egy másik kérdésre azt a választ, hogy jó, de a buszon nem lehet pisilni :)))))))))))
#5 A vonat már csak ilyen, a menetrendet korlátozza a többi vonat forgalma is.
Ha rossz a menetrend, rosszak a csatlakozások akkor alapból jobb ha ez busszal lesz kiváltva.
de mindent meg lehet csinálni, azt is hogy átszervezik és marad a mellékvonal. Ezt próbálták csinálni 13 éve a fidesz politikusai is. Nyilván van oka maiért felvállalták ezt az egyértelműen negatív döntést.
Közeli rokonommal beszéltem róla egy hete, hogy megértem azokat akiknek nem jó a vasútbezárás, mert hát náluk is közel van a vasútállomás, egyszerűbb azzal bemenni a közeli nagyvárosba, míg a buszmegállóba gyalogolni kényelmetlenebb lenne. Pont ő javított ki, hogy ez nem igaz, a busz megáll ott a közelükben is, jobb a menetrendje, közvetlenül visz be a városba. Csak megszokták, hogy vonattal járnak és ezért azt használták mindig.
Én magam is szívesebben utazom vonattal, mint busszal, holott mindkettőre ugyanott szállok fel. Tehát értem a szándékot, értem a fontosságát. Vannak viszont olyan profán tények, hogy ha nincs alkalmazott és kevés a pénz, akkor nem a sokkal rugalmatlanabb, többe kerülő vasútvonalat fizetik belőle, hogy közben a Volán járaton se utazzon elegendő utas, hanem az erőforrásokat beleteszik a teherszállításba meg más, nagyobb forgalmú vonalak fejlesztésébe.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!