Nálunk is lehetne bezárások helyett modern vasútvonal, amiről Rossi beszél, ha Orbánék nem lopnák el a pénzeket?
Egyébként Litvánia vasúti közlekedése rendkívül fejlett, többnyire kétemeletes, modern vonatok járják az országot, így nem volt nehéz Vilniusból Kaunas felé tartó vonatot találni, a menetidő nagyjából másfél óra volt.
"kétemeletes, modern vonatok járják az országot"
Kétségkívül bűven van hová fejlődni, de ez speciel épp nem ismeretlen Magyarországon sem. Amúgy igen, én is bízom benne, hogy a következő nagy fejlődésen (nyilván mutyik sorával) nálunk is a vasút fog átmenni, mint pl. Lengyelországban. Abból is lehet lopni sokat, és ott is boldogabb lenne mindenki, ha fejlődne a dolog. A MÁV sajnos egy rohadtul nagy akadály, nagyjából a földdel kéne egyelővé tenni, ahogy most áll és a nulláról építkezni...egyszer muszáj elkezdeni.
#3
Én nem úgy látom, hogy a MÁV az akadály. Inkább úgy, hogy a MÁV-nak (is) akadály a nagy ember.
2. Oké, akkor az indexesek, de a lényegen valóban nem változtat.
5. Ez is oké, de biztos vagyok benne, hogy nem csak a lufihasú a gond, nagy vízfejű gyerek a máv is, a vezetők magas fizetésére van pénz ott is, csak fejlesztésre nincs.
9. Óggyátokmeg-re az lett volna a helyes válasz, hogy a teljes máv vezetőség kilép és azt mondja óggyátokmeg ti b+. Nem az hogy csak széttárják a kezüket vastag fizetésért, hogy nem adtok pénzt.
Annak lett volna komoly sajtó visszhangja is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!