Mivel köztudott, hogy a villanyautózás jelenlegi formájának nagyobb az ökológia lábnyoma, mint a korszerű belső égésű motoros autózásé, akkor miért erőltetik a villanyautó gyártást?
Egyébként a legtöbb embert még mindig a villanyautó ára tántorít el, különösen azokat, akik keveset használják a kocsit.
Én pl. 4,5 millióért vettem a kocsimat. Ugyanaz a model elektromos változatban 11 millió lett volna. Kiszámoltam, még ha mindig a 37 forintos lakossági árammal tudnám is tölteni, akkor se térülne meg az ára 15 év alatt, mert évi 8-10 ezer kilométert megyek csak.
#14
Aztán az elekromos fostalicskával egy győr-miskolc oda vissza egy logiszitkai rémálom több óra kényszerpihenővel amikor töltögetni kell az autót.
400-500 km-t maximum tréleren. Autópályán 130-al 5 személlyel klíma vagy fűtés bekapcsolva aztán rögtön fele a megtehető távolság.
Csak erről nem szeretnek beszélni.
Sokan le vannak maradva úgy kb 4-6 évvel ami az e-autók hatótávját, töltési sebességét, ill a töltök sebességét illeti. Nagyon nem mindegy, hogy egy idei gyártmányról, vagy egy 6 éves e-autóról van-e szó.
Idő közben nem csak az autókba szerelt akkumulátorok kapacitása nőt meg, de a töltési sebesség is drasztikusan nőt. Ma már tényleg azt közelitjük, hogy egy 15-20 perces pisi, cigi szünet 2-3 óránként a töltési idő.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!