1818 telefonszám nem elérhető, ügyfélkapum meg nincs. Mit csináljak?
A 1818 egy ÁLTALÁNOS tájékoztató vonal, csak és kizárólag olyan információk hangzanak el telefonhívás közben, ami egyébként kis utánajárással az interneten is megtalálható!
Időpontot ügyfélkapu nélkül is lehet foglalni, kivéve a gépjármű ügyintézést, viszont feltételezem, hogy aki gyakori kérdések profilt nem volt rest regisztrálni, annak egy Ügyfélkapu regisztráció sem okoz gondot!
Mellesleg a hívások fogadása folyamatos, nem az ügyintézőket kellene szidni, hanem azokat az embereket akik indokolatlanul tartják fel a vonalat azzal, hogy 2 kattintással elintézhető ügy miatt keresnek!
Ügyfélkapu nem csak személyesen regisztrálható, hanem elektronikusan is! Utóbbihoz új típusú személyigazolvány szükséges!
(ez az információ szintén 2 kattintás lett volna 😉)
Egyébként már az időpontfoglalás sem kötelező, napi sorszámhúzással is el lehet járni mindegy ügyben!
Minek utánanézni hivatalos oldalon, ha gyakori kérdéseken is lehet háborogni.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!