Kezdőoldal » Politika » Egyéb kérdések » Mi magyarok miért nem tudunk...

Mi magyarok miért nem tudunk metrószerelvényt gyártani magunknak?

Figyelt kérdés

Miért volt szükség pályázatot kiírni az új (BKV)metrókocsikhoz?

Miért kellett egy francia cégtől rendelnünk?Nálunk nincs elég szakember?Nincs elég állásnélküli akinek jól jött volna a lehetőség?


2010. júl. 31. 19:20
1 2
 11/18 anonim ***** válasza:

amúgy ami mág probléma lehet, hogy az új szerelvényeket futtatni kell több ezer km-t, tesztelni. nah most erre nekünk nem sok helyünk van, illetve én úgy tudom, hogy a metrósínek nem akkorák mint a szabvány vonat síneink.


oroszéknál más szabvány volt akkoriban. de lehet, hogy tévedek és ugyanaz a szabvány, de most ennek nincs kedvem utánanézni, valaki tuti tudni fogja:)

2010. júl. 31. 20:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/18 anonim ***** válasza:
bár ha a hévvel akartuk összekötni a metrót, akkor lehet, hogy ugyanakkora.
2010. júl. 31. 20:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/18 anonim ***** válasza:
50%

Ugyanakkora, azt már akkor (kb. 1970) európai szabványra rendeltük - csak az oroszoknál volt szélesebb a nyomtáv.


Pedro

2010. júl. 31. 20:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/18 anonim ***** válasza:
akkor simán tudnánk tesztelni őket, igaz meg kell oldani az áramellátást, de max tennénk rá fölső áramszedőt is.
2010. júl. 31. 20:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/18 anonim ***** válasza:
Akik a most 40 éves metrókat ilyen erősre és megbízhatóra gyártották, azoktól kell rendelni. Akkor Leningrád volt a város neve, most Szentpétervár, úgy tudom, megvan a gyár.
2010. júl. 31. 22:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/18 A kérdező kommentje:

Kedves utolsó válaszoló,én kicsit vitatkoznék veled.

A megbízható és erős kifejezés kicsit erős szerintem.

Ezer és ezer életmentő műtéten estek át ezek a szerelvények,és azért volt muszáj nekik mert ha nem volt más helyette,tehát vagy megcsinálták vagy nem volt.

Azon felül iszonyatosan zajosak,elégtelen a szellőzésük a fülkékben.Mondjuk hely az van bennük bőven és ez jó.A londoni metró olyan kicsi és szűk hogy csak a közepén lehet benne felegyenesedni.

Amúgy sok megoldást átvehetnénk végre onnan.Pl a beléptetőkapukat.Ha van jegy,akkor bemehetsz,ha nincs akkor nem.Tehát pl saját vizeletében fetrengő hajléktalant nem is látni ott sehol!Nálunk meg nincs olyan szerelvény ahol ne feküdne legalább egy.De ez már egy másik kérdés lenne :)))


Amúgy ha már "metrózunk", akkor tudja valaki hogy a fék hogy működik a metrón?Tehát ferrodolból van?És ha igen akkor az utasok és a dolgozók azt a ferrodolport ami az alagutakban "lebeg" lélegzik be?

2010. júl. 31. 22:27
 17/18 anonim ***** válasza:
Nem akarok hülyeséget írni, de a metróknál a légfék nem csak kiegészítő fékrendszer a villamos fékrendszer mellett?
2010. júl. 31. 22:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/18 anonim ***** válasza:
Az biztos, hogy már az oroszok is sokkal modernebbeket gyártanak, hiszen azóta letelt negyven év. De ilyen selejtes mutatós vacak Alstrom, amit a franciáék a lengyelekkel gyártatnak (bár ki tudja, nem kínai gagyi alkatrészekből rakják össze), nem kell! Nem kell tömegszerencsétlenség rossz szoftver, egymástól nem független fékek miatt, nem kell gyerekekre méretezett, kényelmetlen ülés, nem kell a Demszkyékre rásózott ócska selejt! Vagy normális kocsik lesznek, vagy újítsák fel a régieket.
2010. júl. 31. 23:30
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!