Mi magyarok miért nem tudunk metrószerelvényt gyártani magunknak?
Miért volt szükség pályázatot kiírni az új (BKV)metrókocsikhoz?
Miért kellett egy francia cégtől rendelnünk?Nálunk nincs elég szakember?Nincs elég állásnélküli akinek jól jött volna a lehetőség?
amúgy ami mág probléma lehet, hogy az új szerelvényeket futtatni kell több ezer km-t, tesztelni. nah most erre nekünk nem sok helyünk van, illetve én úgy tudom, hogy a metrósínek nem akkorák mint a szabvány vonat síneink.
oroszéknál más szabvány volt akkoriban. de lehet, hogy tévedek és ugyanaz a szabvány, de most ennek nincs kedvem utánanézni, valaki tuti tudni fogja:)
Ugyanakkora, azt már akkor (kb. 1970) európai szabványra rendeltük - csak az oroszoknál volt szélesebb a nyomtáv.
Pedro
Kedves utolsó válaszoló,én kicsit vitatkoznék veled.
A megbízható és erős kifejezés kicsit erős szerintem.
Ezer és ezer életmentő műtéten estek át ezek a szerelvények,és azért volt muszáj nekik mert ha nem volt más helyette,tehát vagy megcsinálták vagy nem volt.
Azon felül iszonyatosan zajosak,elégtelen a szellőzésük a fülkékben.Mondjuk hely az van bennük bőven és ez jó.A londoni metró olyan kicsi és szűk hogy csak a közepén lehet benne felegyenesedni.
Amúgy sok megoldást átvehetnénk végre onnan.Pl a beléptetőkapukat.Ha van jegy,akkor bemehetsz,ha nincs akkor nem.Tehát pl saját vizeletében fetrengő hajléktalant nem is látni ott sehol!Nálunk meg nincs olyan szerelvény ahol ne feküdne legalább egy.De ez már egy másik kérdés lenne :)))
Amúgy ha már "metrózunk", akkor tudja valaki hogy a fék hogy működik a metrón?Tehát ferrodolból van?És ha igen akkor az utasok és a dolgozók azt a ferrodolport ami az alagutakban "lebeg" lélegzik be?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!