Kikapcsolták a villanyt, de elötte nem kapták meg a levelet?! Mit lehet tenni?
Nagyon közeli ismerősömnél kikapcsolták a villanyt tartozás miatt.
Már fizetett be, csak tévedésből nem a legrégebbit,hanem az ehavit. Szóval nem az a gond ,hogy x hónapja semmit nem fizetett!
Állítják,hogy ő kapott felszólítást! Holott sajnos nem! :(
Mit lehet ilyenkor tenni a postás egyébként mebízhatatlan,már többször lett ellene panasz téve,hogy nem kézbesíti a csomagokat/leveleket, de hiába,mert nem tudják bizonyítani :(
Ha kapott volna levelet akkor be lett volna fizetve és nem kellene a visszakapcsolási díjat fizetnie!
Mit lehet ilyenkor tenni?
Nyilván jogós a kikapcsolás a tartozás miatt, de viszont így jogtalannak érzem/érik,hogy a levelet esélye se volt megkapnia!
Ki ilyenkor a felelős?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Azért egy kikapcsolásig eljutni befizetetlen számla miatt nem egy hét, sem egy hónap.
Felnőtt embernek csak-csak tudomása van arról, havonta mik a befizetni valói. ha pedig tartozása van, akkor azzal is tisztában kell lennie, bizonyos idő után jön a kikapcs.
A postás megbízhatatlansága miatt pedig ha a közvetlen főnöke nem lép, akkor van felettes szerv, ahol lehet bejelentést tenni.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Azt tudja hogy minden hónapban kell fizetni, nem? nem tűnt fel neki, hogy nem kapott számlát?
Nem lehet tenni semmit sem. ki kell fizetni a tartozást és akkor visszakapcsolják az áramot.
Tisztában van vele és innentől nem krénék ilyen válaszokat!
Én sem és nyilván ti sem 80 ból éltek havonta egy gyerekkel egy hiteles lakásban!
A krdés,hogy mit lehet azzal tenni ,hogy nem kapta meg az értesítő levelet a kikapcsolásról?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Szolgáltatóval már beszéltün közösen, és igen ajánlottan küldték és visszament nekik a levél.
Már nagyon sokszor tettünk panaszt,mert nem ez az első eset, de semmi eredmény... :(
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Értem.
Sajnos, sokat nem tud az ember tenni ha már kikapcsolták az áramot, előtte még lehetett volna haladékot kérni, bár tudom, hogy ez most késő bánat. A postást sem lehet hibáztatni, hiszen nyilván tisztában voltak vele, hogy nem fizetik a számlá(ka)t.
Neten fent van, hol tudtok panaszt tenni, remélhetőleg észbe kapnak, ha már érkezett több bejelentés is, mert nyilván nem csak az ismerősöd panaszkodik rá, ha tényleg ilyen renitens.
A szolgáltatóval beszéljetek, hátha van valamilyen méltányossági eljárásul, bár tényleg nem kellett volna megvárni a kikapcsolást. Mi is voltunk ilyen helyzetben, igaz, a Főgázzal, kb. 1 héttel a kijelölt kikapcsolás előtt hívtam őket, és minden nehézség nélkül kaptam haladékot. Nem sokat, de szerencsére elegendő volt. Próbálkozzatok, hátha...
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Ugyanígy jártam. A számla havonta érkezik elvileg, de nem tudtam, azt gondoltam, negyedévente küldik, és nem gond, hogy két hónapig nem kaptam semmit. Egyszer csak kikapcsolták a villanyt. Kiderült, hogy új a postás, és elkeveredtek a levelek.
Sajnos tizenvalahány ezret ki kellett fizetnem a villany visszakapcsolásáért és a postást nem lehetett felelősségre vonni. Azóta jobban figyelek erre.
Köszönöm válaszodat!
Igen tudnia keleltt volna.
Igazából a családsegítőben félben van az ügye...valószínüleg pár napon múlt az egész, és ott kérték tőle,hogy ezt fizesse be ne a legrégebbit ,mert ha azt fizette volna akkor nem lenne a jelenlegi helyzet.
Viszont a postás része a legbosszantobb! Jelentve van ismét, viszont most,hogy olvasgatok rengeteg helyen ilyen a postás és ahogy látom sehol nem történik semmi.
Ha belegondolunk igen ő is hibázott,mert nem jó kedvéböl nem fizette be, de viszont a postásnak ez a munkája,ebböl él,ő szolgáltatást nyújt.....ha én így végezném a munkám,már rég nem kellene ott dolgoznom.
8-as sajnálom,hogy te is így jártál :( közel 18 ezret kell fizetni . :/
okéoké figyel az ember, de itt már nem csak erröl az egy levélröl van szó és nem is most kezte. És amilyen levelet nem vár az ember, nem tud róla arra sanos nem tud figyelni,h meg e kapja vagy sem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!