Kezdőoldal » Otthon » Rezsi » Mással is pofátlan az MVM?

Mással is pofátlan az MVM?

Figyelt kérdés

Tavaly ilyenkor a napelem visszatáplálásom után, az áramszámlával együtt kaptam egy elszámolást, és egy visszaigénylő lapot, amelyen azt írták, hogy visszajár tizen 1-2 ezer forint. Aláírtam és visszaküldtem hát nekik a papírt. Sajnos ezt akkor még, a levelük szerint, csak postai úton lehetett, így ajánlva feladtam majdnem 700 Ft-ért. Pár hét után jött a válaszuk, postai levél formájában, melyben elutasítják az igényemet, mert nem volt kitöltve az adószám a papíron. Mondom oké, hibáztam! Kitöltöttem újra, megint 700 Ft-ért feladtam újra. Erre jön vissza a válasz, hogy elnézést kérnek, de valamit rosszul számoltak és nem tizenezer, csak 5 ezer valamennyi jár vissza. Itt már kezdett elgurulni a gyógyszer nálam. Nem elég, hogy harmadjára küldök Postai levelet, pénzért, de lassan már azért harcolok, hogy nullán legyek. Itt elkezdtem velük e-mailezni is. Hosszas e-mail váltás után megegyeztünk, hogy elküldöm még egyszer utoljára az igényt, és fizetnek. Elküldtem hát az igényemet, az általuk küldött papírt, immár csak az ötezer akárhány forintra. Erre pár hét után pénz helyett megint csak egy postai levelet kaptam, hogy nem megfelelő fomanyomtatványt használtam, ezért megint elutasítják. Na itt aztán kivertem a balhét. Szaros 5 ezer forintért ekkora hűhót csapni, ráadásul, már ha megkapom is csak majdnem nullszaldós leszek az ügylettel... Írtam hát nekik olyan e-mailt, hogy azt szerintem megemlegették, amelynek hatására megítéltek nekem 5 ezer forint kártérítést, melyet végre ekkor már el is utaltak.


Valamelyik nap nézegettem a levelezésemet, és szemem elé került egy levél, amit még most, február végén küldtem nekik. Megint elküldtem a most 7 ezer forint visszajáró összegre az igényemet. Szerencsére idén már e-mail-ben meg tudtam ezt tenni, így láttam, hogy már bőven eltelt a 30 nap válaszidő kötelezettségük, de még nem válaszoltak. Visszanéztem a számlaforgalmamat, hogy ugyan utalták-e már azóta. Természetesen nem. Írtam hát nekik egy újabb mail-t, hogy mennyi ennek az átfutási ideje, és mikor óhajtanak már utalni, amelyre szinte azonnal, 3-4 napon belül válaszoltak is: "kérelmét elutasítottuk adathiány miatt". Kitöltöttem tehát újra a papírt, meg ráírtam megjegyzéséként a formanyomtatványra, hogy az első igénylésem még február végén történt, nehogy arra hivatkozzanak, hogy elévül a kifizetési idő. Most várok.


Mások is ennyit baxakodnak az MVM-el háztartási kiserőmű többlettermelésük visszaigénylésével, vagy csak engem tisztelnek meg a szopatásukkal?

Normális ez? Mit tudok velük kezdeni? Olyan kis összegről beszélünk, de mégis annyira bosszant a hozzáállásuk! Ilyen összegnél még szerintem feljelentésnek sem sok értelme lenne. És nem is az összeg miatt, de olyan jó érzés lenne, ha valaki visszaszopatná őket ilyenkor. Annyira nem tartom fair-nek, hogy megtehetik, hogy büntetlenül visszaélnek a helyzetükkel! Bezzeg, ha én maradnék le 7000 Ft befizetéssel, akkor már aznap reklamálnának, meg azonnal büntetnének, ők meg szaros levelekre sem válaszolnak hónapokig, rossz formanyomtatványt küldenek, az abból eredő plusz költséget is én viselem, véletlenül elszámolgatnak számlák végöszegeit csak úgy, hogy jah, bocs, és nem tudok velük semmit csinálni!


2024. jún. 15. 09:28
 1/4 Ékezetes billetyűzet ***** válasza:
78%

Abban teljes mértékben igazad van, hogy erkölcsileg jogtalanul csökkentették a 1X ezer visszajáró összeget 7 ezer Ft-ra. Ha egyszer leírtam valamit, akkor vállalom azt és kifizetem

A többi esetben viszont úgy látom, hogy te hibáztál. Oké, harmadik leveledet küldted 700 Ft-ért, de ők is a második válaszlevelüket küldték, mert lemaradt az adószámod, stb. Ez nekik is költség, nem csak neked.

2024. jún. 15. 12:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
93%
Szerintem ép ésszel belátható, hogy ha hibásan tölt ki egy formanyomtatványt az ügyfél, akkor az nem a szolgáltató hibája. De ha bementél volna az ügyfélszolgálatra, akkor itt segítenek, sőt ki is töltik helyetted.
2024. jún. 15. 12:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
nem
2024. jún. 15. 19:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:

Én elismertem, hogy hibáztam, DE:

1, nem válaszolnak 30 napon belül, ahogy írják az automata levelükben

2, a formanyomtatványt előre KITÖLTVE küldték, minden adatommal, és sehol nem írák, hogy az adószámot is írjam még rá! Minden más adatom már rá volt nyomtatva, ÁLTALUK és csak annyit írtak, hogy "aláírva küldje vissza"! Ettől függetlenül ezt nem is nehezményeztem...

3, Ha bemegyek az ügyfélszolgálatra, akkor elbaxok vele egy nap szabadságot, ami nekem többet ér mint az 5 ezer Ft. Nem beszélve az utazás költsége is több lett volna mint 700 Ft.... ezért küldtem inkább levelet.

4, Miért nem jelezte az első alkalommal, amikor az értéket kifogásolta, hogy a formanyomtatvány is rossz? Ehhez tényleg kellett egy új kör?

5, Ha egyszer megküld egy HIVATALOS LEVELET, hogy 10k visszajár, akkor hogyan tud ez később megváltozni a felére? Újraszámolták a fogyasztásomat és elszámolta az automata, vagy tényleg manuálisan számolták????


6, ha tényleg én hibázok mindig, akkor miért ismeri el, hogy kártérítésre vagyok jogosult? Megsajnált? Vaj van a fejükön ez nem kérdés! De akkor ezek szerint csak velem szívóznak.... :(

2024. jún. 15. 19:34

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!