Idős anyukámat rábeszélték a Telekomnál egy drágább komplett csomagra, mint az előző, amit nem is tud kihasználni. Ez üzletileg etikátlan, mert gyakorlatilag átverték. Hol lehet panaszt tenni?
"AZ említett szolgáltatók etikai szabályzatából kérném azt a pontot ami tiltja,hogy egy ügyfélnek másik díjcsomagot kínáljon egy ügyintéző...."
Én meg kérem azt a pontot, ahol valaki azt írta, hogy ez tilos.
Hihetetlen vagy, hogy ahelyett, hogy csendben maradnál és nem csinálnál magadból még nagyobb hülyét, most kitalálsz egy totál fals tényállást, ami soha nem is létezett, majd számonkéred a másikon :D
Ezt már nem hiszem el :DDDDDD
A példáidnak meg semmi köze ehhez, már megint csak terelsz.....
Részemről lezárva a vita, bár jót röhögtünk rajtad, a PONT szó érvként való használata már most szállóige lett nálunk! És PONT!!!! 4!4:-)
"Én meg kérem azt a pontot, ahol valaki azt írta, hogy ez tilos."
Tehát akkor nincs ilyen ebben megegyeztünk. :-).Ergo bárkinek lehet bármilyen más díjcsomagot AJÁNLANI.Az meg az ő egyéni döntése,hogy számára KIHASZNÁLHATÓ-e vagy sem. Ha igen akkor megrendeli és aláírja,ha nem meg annyit mond köszönöm nem kérem,tökéletes,az amit használok.
Számomra is öröm mikor sikerül másokat is jobb kedvre derítenem,pláne akkor mikor hivatkozik vmire aztán tények és érvek nélkül bedobja a törölközőt...:-D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!