Idős anyukámat rábeszélték a Telekomnál egy drágább komplett csomagra, mint az előző, amit nem is tud kihasználni. Ez üzletileg etikátlan, mert gyakorlatilag átverték. Hol lehet panaszt tenni?
A 2-es válasza a tökéletes, mégsem aratott osztatlan sikert, pedig ez a helyzet!
A szolgáltató egyetlen módon szankcionálja a szerződésbontást, hogy visszamenőlegesen kiszámlázza a kedvezményt, amit a szerződőfél igénybe vett, de a szerződött hűségidőt nem teljesítette.
Mókás is lenne, hogy különböző élethelyzetek miatt valaki mondjuk 3 hónap után nem tud fizetni egy drága csomagot, elköltözik külföldre, összeköltözik a párjával, ahol már van valamilyen csomag, tönkre megy a tévéje és nem akar újat venni,...stb., akkor a szolgáltató kényszerítheti, hogy még 9 hónapig fizesse, holott nem veszi igénybe.
Le lehet mondani, de akkor ki kell fizetni a kedvezményt, de csak a lemondás időpontjáig!
11"
Itt,pont NEM RÓLAM van szó,igazán sajnálom,hogy az ostoba személyeskedésen kívül más érved nincs.Ha vki nem ért valamit az itt TE vagy.
MINDEN profitorientát és mindenhol a pénz a lényeg.Pont.
Attól,hogy TE ezt nem tudod megérteni,elfogadni,elhinni attól még ez-sajnos- így van. Eszembe nem jutna egy egyszerű idős embert így "lehúzni",viszont ha olyan munkakörben dolgozom,akkor bizony a rábeszélés,tukmálás a munkám része.(aki dolgozott ilyenben és hasonlóban annak nyílván nem kell bemutatni)És igen nekem sem tettszik,úgyanúgy ahogy neked sem,de attól ez még így működik,és így is fog...
#12
11-es vagyok
Ezt vajon miért nekem címezted?
11-es
Elnézést,a 8-nak ment. :-)
"Attól,hogy TE ezt nem tudod megérteni,elfogadni,elhinni attól még ez-sajnos- így van."
Az a baj, hogy a nyolcasnak igaza van és te nem bírod megérteni, hogy ez attól még etikátlan.
Ha nekem se hiszel, akkor olvasgass Telekom, Vodafone, Digi stb etikai szabályzatot, merülj el a vállalati kultúrában, aztán lásd, hogy egyértelműen le van írva, hogy ez a fajta magatartás totál nem oké, kerülendő.
Az, hogy ettől függetlenül léteznek ilyen üzletkötők még nem teszi etikussá, ezt te se gondolod komolyan :D
Nem is értelek.
Amúgy meg kell panaszolni, aztán még vagy 2 ilyen(vagy lehet már előtte is voltak ügyei) és lapátra teszik az illetőt, tapasztalatból mondom.
"te nem bírod megérteni, hogy ez attól még etikátlan."
A mamának ajánlottak egy másik(nyílván magasabb díjcsomagot),ő elfogadta,aláírta.Pont.Senki nem tartott pisztolyt a fejéhez,vagy kést a torkához. Olvasgasd te az etikai szabályzatot és meséld el,hogy ehhez mi köze van. :-) A világon semmi...
"amit nem is tud kihasználni."
Itt van a hangsúly.
Szal még mindig ott tartunk, hogy te beszélsz hülyeséget.
De nyugodtan toldd fullba a kretént, az egész iroda rajtad röhög, hogy laikusként osztod az észt :D
"laikusként osztod az észt :D"
Az a baj, hogy menthetetlenül hülye és nem veszi észre magát.
Azt hiszi, hogy ha ő valamit valaminek gondol, akkor az úgy is van.
Vagy egy hónapja akadtam össze egy ugyan ilyen hülyével és annak is hiába másoltad be a vonatkozó jogszabályt, egyszerűen nem akarta elfogadni, mert akkor se és kész.
Dettó ugyan ez.
Hülye minden válaszoló meg az összes vállalat, csak ő az észlény!
AZ említett szolgáltatók etikai szabályzatából kérném azt a pontot ami tiltja,hogy egy ügyfélnek másik díjcsomagot kínáljon egy ügyintéző....
Az,meg,hogy ki mit tud kihasználni vagy sem ,az az egyéni döntése.
Az ostoba személyeskedést továbbra se erőltessük... :-)
Ya,pont nem rég kaptam egy smst a szolgáltatómtól,hogy x ft-ért x Gb netet kapok,tök jó, csak nekem semmi szükségem rá.Tehát ha megrendelem,akkor engem átb..tak?
Tegnap tankoltam,a a kutas ajánlott egy drágább "prémium" üzemanyagot,ami tök jó, csak a nagykorú autómnak semmi szüksége rá.Ha az kérem akkor ugye átb...tak?
Tegnap vásároltam is,a kedves kasszás ajánlott egy xy terméket xy forintért,ami tök jó,csak nekem épp semmi szükségem rá.Ha megvásárolom akkor ugye engem átb..tak?
:-))
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!