Pepita rendelés-visszafizetés/visszaküldés?
Figyelt kérdés
Rendeltem az oldalról,én naív,egy nagy méretű kutyaházat,amit össze kell szerelni.A kedves webshop comagolóinak sajnos meghaladta a képességeit,és nem tudják számon tartani,hogy hány oldala,vagy teteje van egy kutyaháznak.Két elem hiányzik,van amiből több van...elképesztő..Beleestem abba hogy csere-visszaküldés.Elkezdődött....valszeg valami automatikus válaszokat küldenek robotok.Oké benyaltam.Mit lehet tenni hogy haladjon a dolog?Fenyegetni rendőrséggel,vagy fogyasztóvédelemmel,hogy véget érjen a történet,és ne érjen kár engem?65 ezre ft,plusz egy masszív futár ára.márc. 25. 19:56
1/4 anonim 



válasza:





Többször rendeltem tőlük, igaz, nem volt probléma. Szerintem nálad sem lesz, fenyegetés nélkül sem.
Itt hasznos tanácsokat találhatsz, de lehet, hogy már láttad: [link]
Ha kéred, hogy telefonon vegyék fel veled a kapcsolatot, talán gyorsabban megy.
2/4 A kérdező kommentje:
Köszönöm,sok rosszat olvastam,és mintha nem emberrel beszélnék..
márc. 25. 20:26
3/4 anonim 



válasza:





Én is póruljártam a pepitával, rendeltem valamit, ami soha nem érkezett meg. Semmi konkrét választ nem kaptam.
4/4 anonim 



válasza:





14 napos termék visszaküldés. Kell egy doksi ami erre vonatkozólag kitöltesz és visszaküldesz. Ez mindenhol így van. Hivatalosan is el kell állni a vásárlástól. És van rá idejük amíg ezt rendezik. De ezt biztosan elolvadhatod,a "szerződési feltételekben"!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!