Köteles vagyok visszavenni egy terméket, amit eladtam?
Sziasztok! Az lenne a problémám, hogy hardveraprón eladtam egy számítógépet. Az eladás időpontjában tökéletesen működött, meg minden. Becsomagoltam, a csomagolás 4 kilót nyomott, szóval nagyon bevolt csomagolva. A vevő meg is kapta a gépet,de állítólag 2 napig nem tudta kipróbálni. Aztán 2 nap után miután kipróbálta, írt, hogy nem kapcsol be. Kérdeztem tőle, hogy volt a a dobozán bármi ütődés vagy valami. Azt mondta nem. Elvitte szerelőhöz. Beszéltem a szerelővel és azt mondta, hogy az oldal műanyag lap megrepedt, és elvileg kiégett az alaplap, a procihűtő lötyögött. Másnap kaptam a egy olyan képet, hogy a procinak 3 vagy 4 tüskéje elhajtott. Szerintem szállítástól nem lehetne ennyi gondja. Mint mondtam, előtte működött, 2 évig használtam, és én nem nyúltam a gépbe bele. De az vevő szétszedte otthon is, hogy megnézze mi a baj, és csak utána vitte el szervízbe. Ő akár otthon is leejthette, elronthatta.Most vissza szeretné kapni a pénzt, és a gépet visszaküldeni.
Köteles vagyok visszavenni a terméket?
Válaszokat előre is köszönöm!
Lehet, hogy egyikőtök sem hibás, mert történhetett szállítás közben. Milyen proci hűtő van rajta? Ha egy 1 kilós hűtő, akkor annyi elég, ha úgy a csomagolással együtt odaütik, vagy bedobják a furgonba. Sokszor ezért szerelik le szállítás előtt a hűtőt, vagy ha nem, akkor jól kitömik, hogy ne mozdulhasson el. Nem csak a proci hűtővel lehet így járni, hanem a beszerelt videokártyával is, mert már azok is elég nehezek.
Volt biztosítás a kiszállításra? A szállító cégnél kellene érdeklődni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!