Miért nem kaptam még vissza a pénzem Nike-tól?
Rendeltem egy cipőt, de sajnos mérethiba miatt nem volt jó.
A visszaküldési protokollt betartva küldtem vissza ugyan azzal az UPS futárral. De ez már egy hónapja volt.
Kártyával fizettem és 1 hónapon belül küldtem vissza.
Légyszíves adjatok tanácsot
Az eredeti oldalról rendeltem.
Nem írtam az ügyfélszolgálatnak, azt olvastam hogy nem válaszolnak.
Nekem sem válaszolt Nike ügyfélszolgálat más ügyben.
Hívnám őket,és adnék egy csillagot és negatív kritikát a Google-n,ha lehet.
Egy normális bolt küld üzenetet hogy a visszaküldőtt áru megérkezett és elfogadtak a panaszodat illetve bevetelezték a termeket.Es még azt is szoktak jelezni hogy a megadott szmlaszámra hamarosan megkapod a penzt..
Én az eredeti Nike tol még nem rendeltem,de elég off ha ilyen szar a vevőszolgalatuk.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!