Jawa Mustang dugattyú csapszeg zárógyűrű nélkül?
Elég baj ez!
Hogy-hogy " alig birtam beütni a megfelelő helyre."???
Azt úgy szokás,hogy az egyik zárógyűrűt eleve belerakod. Felmelegíted(pl. gázon)a dugót,és gyorsan,ügyesen a helyére illeszted(nyíllal lefelé),a csapszöget pedig betolod koppig,-ugye a benne lévő zárógyűrűig.
Nem tudom,hogy bronzperselyes,vagy tűgörgős-e...de ha bronzos,akkor a nyers perselyt a hajtókarba illesztve fúrni,-és a másik oldalon vágni kell az olajnak a rést....majd utána a csapszeg mérete alá 1~3 századdal állítható dörzsárral illeszteni.
Azért nem olyan egyszerű ám ez!
A hőtágulás hatására símán oldalra is elmozdulhat a csapszeg....én egy métert sem memmék vele úgy!
Kérdés,hogy "mit kaphatott" az egész,ha úgy kalapáltad be a csapszöget pfff!
Egyébként úgy is szoktuk,hogy a felmelegített dugattyút odaillesztjük a hajtókarhoz,gyorsan beledugunk egy ceruza elemet...majd ezután toljuk be a csapszeget,így az közben kitolja az elemet. Így könnyebb lyukra játszani,hisz a dugó az süt!
Ilyenkor pontosan addig kell betolni,hogy majd ezután mindkét oldalon bepattintható legyen a zárógyűrű is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!