Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Lehet oka az a túlságos...

Swaxxx kérdése:

Lehet oka az a túlságos melegedésnek a simson s51 nél hogy csak gyűrűt cseréltem rajta?

Figyelt kérdés

Vettem már lassan egy hónapja egy simson s51-et és nagyon hamar felmelegszik és a kérdésem az lenne hogy az előző tulaj 4szer furta már meg a hengert és csak gyűrűsort tett rá a dugó tűgörgő csapszeg ugyan az maradt. Esetleg nagyobb dugattyú kellene bele?

válaszokat előrre is köszönöm!



2014. aug. 13. 17:52
 1/6 kata kata ***** válasza:
Meg kell mérni a hengert és aszerint rakni bele dugattyút+gyűrűket.Ha kell csapszeget,tűgörgőket,hajtókart.
2014. aug. 13. 17:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:

4X fúrta meg és a gyári maradt a dugó? Azt a büdösku....


Fúrasd meg egy normális helyen, ahol az előre megvásárolt dugattyúhoz fúrják a hengert és ha már lent a henger akkor cseréld ki a tűgörgőt is.

Ha ilyen trehány, tróger volt az előző tulaj, akkor én mondjuk széthúznám az egész blokkot is kicserélném az összes csapágyat és szimeringet.

2014. aug. 13. 17:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:
köszönöm a válaszokat :)
2014. aug. 13. 19:53
 4/6 anonim ***** válasza:
ez baromság kölök... 1mm-es illesztési hézaggal nem létezik, hogy egyáltalán beindulna az a motor, ugyanis 25 századonként fúrnak, ha 4x megfúrták akkor már több mint 1mm-el nagyobb a furat mint a dugattyú, az ég világon semmi kompresszió nem lett volna a motorban, annyi sem, hogy elinduljon, nemhogy még közlekedj is vele... valamit nagyon benéztél...
2014. aug. 13. 20:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 joco5582 ***** válasza:

Nem a fúrás lesz a baj. Csak talán van egy kis fogalomzavar. Mit jelent az hogy melegszik. Van esetleg műszered amivel mértél? Ha nincs kérj kölcsön egy hőmérős multimétert és jegyzetelj. Nálam mindkét Simsonomon egy átlagos nyári napon jól bemelegítve 130 fok hengerfej hőmérséklet mérhető gyertya mellett. Ennél többnek nem igen szabadna lennie, rendes menetszél, normál terheltség esetén.

Ha komolyabb műszer is akad, akkor lehet kipufogógáz hőmérsékletet is mérni. Annak 520fok körül kell lennie.

Milyen a gyertyakép? Teligázon menj egy utcányit, majd azonnal állítsd le a motort és nézd meg a gyertyát. Ha szép őzbarna főfúvóka kb jó. Tedd ugyanezt 1/3 2/3 és alapjáraton. Ha mindenhol jó a gyertyakép, a hőmérő is ok megnyugodhatsz

2014. aug. 14. 09:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:

4x fúrta fel?!...

Az az ember téged nagyon átcseszett, az a henger ha tényleg fel lett fúrva, akkor széthajtották és azért, na meg gyári dugóval zörögne mint a nemtuxom, vagy fel se lett fúrva 1x se és szét van hajtva, vidd el szakemberhez aki megméri a gyári hengerűrtartalmat, ő megmondja hogyfel lett e furva, ha fel és tényleg 4x akkor azzal a hengerrel már nem érdemes semmit se csinálni, 1 szóval kuka. :)

2014. aug. 14. 14:02
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!