Ilyen esetben lehet a fogyasztóvédelemhez fordulni?
Figyelt kérdés
Vásároltunk egy franciaágyat egy bútorboltban. Az üzletben a kiállított darabokat kipróbálva kiválasztottunk egy erősített rugós ágyat. Ezen kívül rengeteg bútort vásároltunk még ott, mert az új házunkat teljesen bebútoroztuk. Még nem lakunk ott, folyamatosan haladtunk a bútorok beállításával. Az ágyat most, 2 hét elteltével állítottuk össze. Hát mit ne mondjak, kipróbáltuk, de közelébe sincs a mintaboltban kiállítotthoz. Nagyon puha, egyáltalán nem olyan, mint a boltban, ami sokkal keményebb volt. Direkt keményet választottunk. A többi bútorral sincs minden 100%-ban rendben, de ez a legsúlyosabb. Ilyen esetben lehet a fogyasztóvédelemhez fordulni? Ez a vásárlók átverése szerintem. Mit tudnak csinálni, ha igen?2014. dec. 12. 19:08
1/9 Koplárovics Béci válasza:
A bútorbolt mit mond a dologról?
2/9 anonim válasza:
először a boltba kell kifogást emelni, hátha orvosolják a problémát. ha nem juttok dülőre, akkor mehettek a fogyasztóvédelemhez.
3/9 A kérdező kommentje:
Párom már 3-szor volt bent cirkuszolni más problémák miatt. Már meglátják rosszul vannak. Azért gondoltuk, hogy most már betelt a pohár, egyenesen a fogyasztóvédelemhez fordulunk, ha lehet ilyesmivel, nem igazán tudjuk. Már még azt is a fejünkhöz vágta a főnök legutóbb, hogy milyen szépen végignéztük, ahogy az emberei bepakolják a bútorokat. Direkt megkérdeztük még bent a főnöktől, hogy a szállításban benne van-e a pakolás is. Azt mondták nem, az plusz 10.000 ft, és helyreraknak mindent. Mi meg kifizettük, mert a páromnak gerincproblémái vannak. Akkor ne vállaljanak ilyet, ha nem tetszik, ott a tízezrest zokszó nélkül zsebretették. Jelenleg még egy szekrényünk is van újragyártás alatt, mert jobbos helyett balos ajtóval hozták. Azt is át akarták fúrni, hogy jó legyen, de mondtuk, hogy akkor a lyukakkal mi lesz? Hát betömítik. Mondom köszi, gyártsák inkább újra, nem ezt kértük. Még rá akart beszélni, hogy jó nekünk a balos is, hát miért nem jó az úgy. Szóval vannak bajok...
2014. dec. 12. 19:41
4/9 anonim válasza:
Az új jogszabály szerin az eladónak kell bizonyitani ,hogy termék megfelel a valóságnak .Lehet hogy ezt ők is tudják ,és ezért áll fel a sző a hátukon .
5/9 anonim válasza:
Ha már szivattak meg titeket, miért vásároltatok újra ott?
6/9 A kérdező kommentje:
Egyszerre vásároltunk nagyobb tételt, több mint 300.000 ft értékben. Csak sorba jöttek a problémák... Már a 4-5 hét elkészülési időből is 8 lett, kezdődött ezzel.
2014. dec. 12. 20:36
7/9 anonim válasza:
Így már értem.:)
Hát, ne hagyjátok magatokat, ha több termékükkel is gond volt/van, az már nem lehet véletlen!
8/9 A kérdező kommentje:
Akkor szerintetek foglalkoznak ilyen ügyekkel? Mit kell tenni? Ha írok e-mailt az úgy jó? Vagy mi ennek a menete? Az is bosszantó, hogy a csereszekrényünkre ugyanúgy 2 hónapot kell várnunk, nem vettek emiatt soron kívül előre minket. Pedig ki is lett már fizetve a többivel együtt. De ezek mind-mind nem is olyan fontosak, még tudnám sorolni az apróbb hibákat. Ezeket betudjuk annak, hogy olcsóbb kategória. Na de ez az ágy... Vettünk a Praktikerből is bútorokat, azokat nekünk kellett összeszerelni, de legalább olyan, amilyennek láttuk, pedig az se drága kategória.
2014. dec. 12. 21:54
9/9 anonim válasza:
csakis személyesen a fogyasztóvédelemhez.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!