Lehet fogyasztóvédelemhez fordulni ha egy webshopban olyan termékek vannak feltüntetve amiket nem tudnak beszerezni és csak hitegetnek, hogy megkapják?
Figyelt kérdés
Elküldtem a megrendelést egy webshopban és 7db termékből 3 nincsen a raktárukban. 3 hét alatt nem sikerült beszerezniük a hiányzó termékek egyikét sem, és a meglévőeket sem postázzák ki ingyenesen, mert akkor meg nem érem el az ingyenes postázás minimum rendelési szintjét. Arra lennék kíváncsi, hogy van-e értelme jelenteni a fogyasztóvédelemnek, hogy megtévesztik a vásárlót. Mivel baba ápolási termékekről lenne szó és szükségem lenne ezekre, kicsit mérges vagyok rájuk. (külföldi tartózkodás miatt boltokból nehezen tudom beszerezni ezt a 7 terméket)2014. aug. 29. 18:20
1/1 anonim válasza:
Csak érintőlegesen tudok reagálni. Sok webshop csupán közvetítői szerepet tölt be és nincs raktározási kapacitása, sem tőkéje, hogy belföldi raktárat tartson fenn.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!