Hogyan, hol tároljátok a csekkeket, számlákat?
Villany, víz, gáz, telefon, internet, tévé, egyéb adók. Folyton hadilábon állok velük, mert nem tudom, h lehetne a legáttekintőbben tárolni őket.
Ti hogyan oldjátok meg ezt odahaza?
A sárga igazolószelvények ömlesztve egy dobozban, legalább 5 évig.
A számlákat egy darabig (kb. 1 évig, vagy az éves elszámolásig) szintén ömlesztve, aztán selejtezés.
Még soha nem volt rájuk utólag szükség, ha egyszer mégis úgy adódna, még mindig kevesebb vesződség egyszer egy órán át keresni, mint minden befizetés után lyukasztani, lefűzni, cimkézni, bugyiba helyezni.
Nálunk a havi bontás nem jött be, mert pl. a lakásbiztosítás évente jön, a szemét-, víz-, csatornadíj kéthavonta, egyéb biztosítás negyedévente...
Én úgy csinálom, hogy minden típusnak egy "bugyi" (hivatalos nevén: lefűzhető genoterm), ebben van a szerződés és a befizetett számlák. Postán feladott, akkor a feladóvevényt tűzöm a levélre, ha neten utalom (már csak így adom fel a csekkeket), akkor áthúzva a csekk és ráírva a tr. kód, dátum. Év elején új bugyikat nyitok (szerződéseket átrakva), a tavalyit fedeles irományba kötve bedobozolom és rakom a padlásra.
Látom, sokan vagytok "bugyi"-fun-ok. :) Kitaláltam, h én is beszerzek egy mappát, tele fóliával, és én is minden hónapnak adok egyet.
Köszi a sok jó ötletet!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!