Ha a láncfűrészt úgy állitom le, hogy közben be van húzva a szivató, akkor lesz valami baja?
Valami legenda lehet az autós dolog, ahogy elindul a főtengely, pillanatok alatt lesz olajnyomás és végigken mindent :)
A fűrészben meg 2 ütemű motor van, amihez te kevered az olajos keveréket. Ha szívatod, akkor több olaj is megy a motorba.
Sem hidegen,sem melegen nem tanácsos szívatóval leállítani.
A következő indításnál meg magadat szívathatod .A beáramló keverékből,meg a bent lévőtől több olaj lesz már a hengerbe.Az indításnál már más arányú keveréket kell elrobbantani.
A felesleges olaj a gy.gyertyára csapódik,és meg akadályozza a szikra képződését. Hosszabb leállításnál is marad annyi kenőanyag a motorban amennyi szükséget.Ez egy zárt rendszer,különösebb korróziónak nincs kitéve .
3-nak
Nekem jelenleg egy 22 éves HQ 281-em van. Mindig is az enyém volt. Dolgozott erdőn is eleget. Ha tartósabban teszem le akkor mindig ráhúzom a szivatót úgy állítom le. Semmilyen lerakódás nem keletkezik, sem a gyertyán sem másol. S hogy ezt miért tudom? Mert még eredeti benne a gyertya. Mert még mai napig úgy indul ahogy a kezelési utasításban leírták. Mert még nem volt szétszedve. Lapon láncon kívül egy kuplung szett ami került rá.
Tehát én is azt mondom, hogy amit Te állítasz az legenda.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!