Miért ugrik a szorzóváltós Montim lánca vagy a hátsó fogaskerekek?
Figyelt kérdés
2011. okt. 22. 18:49
1/7 A kérdező kommentje:
Annyit még hozzáteszek, hogy terhelés alatt ugrik.
2011. okt. 22. 19:13
2/7 anonim válasza:
szerintem kissé meglazult/gyenge a kormányon lévő kézi mechanikus váltókar megszorító csavarja.
Ez felel a bowden helyben tartásért és ha laza,(azaz túl puha mozgatásra) akkor menet közben a rezgésektől szép lassan elállítódik a bowden feszülése és aztán vált magától önéletűen a váltó.
Húzz rá 180° fokot a kereszthornyú csavaron a váltókaron.
3/7 anonim válasza:
Vásott a lánckerék, vagy az alsó láncfeszítő akadozik, ill gyengén machinál!
4/7 anonim válasza:
Esetleg a hátső lánckerékcsoportban lévő racsni billentyű, vagy rugótörött
5/7 anonim válasza:
Ki az a Monti? A Monti Python-ból az egyik színész?
6/7 anonim válasza:
megnyúlt a lánc, cseréld ki újra!
7/7 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat. A láncot kellet lecserélnem.
2011. okt. 26. 04:52
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!